Cep Özgür Mü Cep Öğrenci Mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

keyifvakti

Üye
    Konu Sahibi
Cep Özgür Mü Cep Öğrenci Mi?
Arkadaşlar benim bir sorum var şimdi eski cep öğrenci mi bana daha iyi yoksa yeni cep özgür mü?

benim özelliklerim
-çok konuşmam haftada 3-4 gün mecbur kalırsam annemle babamı ararım.ama bazende işim olduğunda uzunca arkadaşlarımla konuşabilirim.
-mesaj fazla yazmam.mesaj paketi alıyom çoğu gün kullanmadan gidio 35 kontöre acıyom lazım olmadıkça mesajlaşmam.
-internet olması güzel birşey.
-3 ayda 1 yüklerim kontör çünkü 3 operatörde kullanıyorum.3 ay aktif süre olduğundan her ay birine yüklerim.

şimdi bana en uygun tarife ikisinden hangisidir?veya bunun dışında daha iyi si var mı bana uyan?
 


izmirligenc

izmirligenc

Üye
sana en uygun tarife bence bi hattan vazgecip iki hatta yogunlasman neden uc hat anlamadim gereksiz bence
turkceli atabilirsin bi kenara zarardan baska birsey degil

cok konusmuyormussun ozaman sana uyan gereksiz konusturmayan tarifedir :)
saka bi yanada
bu yeni kampanya iyi gozukuyor cep ogrenciden daha iyi olur bence ama arama sms cok kullanmiyorsan kalmaya devam et
 

keyifvakti

Üye
    Konu Sahibi
3 hattında bana göre avantajı var o ayrı bir mesele de arama pek yapmam mesaj kullanırım onu da ara sıra öle şakır şakır her dk mesaj kullanmam misal bazen bişey olur lazım olur bir hafta onun için de mesaj paketi atığına değmez kontör boşa gider ...
 

sarıoklar

Üye
az konuşursanız cep öğrenci
 
yusufabii

yusufabii

Üye
sana en uygun tarife bence bi hattan vazgecip iki hatta yogunlasman neden uc hat anlamadim gereksiz bence
turkceli atabilirsin bi kenara zarardan baska birsey degil

cok konusmuyormussun ozaman sana uyan gereksiz konusturmayan tarifedir :)
saka bi yanada
bu yeni kampanya iyi gozukuyor cep ogrenciden daha iyi olur bence ama arama sms cok kullanmiyorsan kalmaya devam et
dostum cevabına bayıldım...özellikler şu kısmına ''turkceli atabilirsin bi kenara zarardan baska birsey degil '' bence de türkcell i atabilrsin:):)
sen cepözgür tarifesine geç...süper bi tarife
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt