keyifvakti
Üye
Cep Özgür Mü Cep Öğrenci Mi?
Arkadaşlar benim bir sorum var şimdi eski cep öğrenci mi bana daha iyi yoksa yeni cep özgür mü?
benim özelliklerim
-çok konuşmam haftada 3-4 gün mecbur kalırsam annemle babamı ararım.ama bazende işim olduğunda uzunca arkadaşlarımla konuşabilirim.
-mesaj fazla yazmam.mesaj paketi alıyom çoğu gün kullanmadan gidio 35 kontöre acıyom lazım olmadıkça mesajlaşmam.
-internet olması güzel birşey.
-3 ayda 1 yüklerim kontör çünkü 3 operatörde kullanıyorum.3 ay aktif süre olduğundan her ay birine yüklerim.
şimdi bana en uygun tarife ikisinden hangisidir?veya bunun dışında daha iyi si var mı bana uyan?
benim özelliklerim
-çok konuşmam haftada 3-4 gün mecbur kalırsam annemle babamı ararım.ama bazende işim olduğunda uzunca arkadaşlarımla konuşabilirim.
-mesaj fazla yazmam.mesaj paketi alıyom çoğu gün kullanmadan gidio 35 kontöre acıyom lazım olmadıkça mesajlaşmam.
-internet olması güzel birşey.
-3 ayda 1 yüklerim kontör çünkü 3 operatörde kullanıyorum.3 ay aktif süre olduğundan her ay birine yüklerim.
şimdi bana en uygun tarife ikisinden hangisidir?veya bunun dışında daha iyi si var mı bana uyan?
