xqz5
Üye
-
Konu Sahibi
-
P70 in kamerası orta derece olsa dahi alacaktım ama çok kötü dostum inan 5 yıl önceki telefonlar daha iyi kameraya sahip. Benim alabileceğim fiyat aralığı 700-900 arası 5ınc büyüklük ve iyi bir batarya arıyorum. Kamera benim için önemli değil ama p70 çok abrtms durumu bu kadar da kôtu olunmaz.ben kullanmadım ama alan kişilerin çoğu pişman. emin olp70 daha iyidir kamera dışında.
aaradgm kriterlerde f/p telefonu bulmak zor maalesefhmm anladım doğrudur belkide bu yüzden ucuzdur. başka alternatiflere yönel istersen.
meizu ve huawei 5.5 inc fazla büyük benim el için. Ben 5 e bile çok diyorumMeizu m2 note, gm 4g, huawei ascend g7, galaxy j5, tt175 önerebileceğim telefonlar
ddostum çevremde 3 kişide var lenovap70 gün ışığında deneme yapmadım ama ev içinde çekim yaptım abartmyrm benm nokia700 daha net çekiyor. Helekı fotogrfı yaklaştrdgnzda daha kotu oluyor gözumle görmesem boyle konuşmazdmbence P70 e ayıp ediyorsunuz kamerası abartıldığı kadar kötü değil en azından gündüz çekimi çok kötü değil ki o fiyata o donanımda başka alternatifiniz çok yok ama yinede siz bilirsiniz ama mağazada eline alıp kamerasını test etmeden ön yargılı davranıyorsunuz gibi geldi bna o fiyattaki bir telefondan da çok fazla şey beklememek gerek bence
ddostum çevremde 3 kişide var lenovap70 gün ışığında deneme yapmadım ama ev içinde çekim yaptım abartmyrm benm nokia700 daha net çekiyor. Helekı fotogrfı yaklaştrdgnzda daha kotu oluyor gözumle görmesem boyle konuşmazdmbence P70 e ayıp ediyorsunuz kamerası abartıldığı kadar kötü değil en azından gündüz çekimi çok kötü değil ki o fiyata o donanımda başka alternatifiniz çok yok ama yinede siz bilirsiniz ama mağazada eline alıp kamerasını test etmeden ön yargılı davranıyorsunuz gibi geldi bna o fiyattaki bir telefondan da çok fazla şey beklememek gerek bence
kullanıyor musun ?iyi bi telefon alınır bence.
kuzenim kullanıyo güzel telefonkullanıyor musun ?
kullanan arkadaşları yoruma bekliyorumiyi yahut kötü bütün ne varsa
orta derece bir kullanım da şarj ne kadar gidiyor acaba ?kuzenim kullanıyo güzel telefon
bilmiyorum onuorta derece bir kullanım da şarj ne kadar gidiyor acaba ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?