Dosya yüklenemedi diyor...
Arkadaşlar bu şekilde baya bir mesaj alıyorum. elimden geldiğince gerek özelden gerek konu üzerinden yardım etmeye çalışıyorum. Aynı problemle karşılaşan arkadaşlar için tekrardan anlatayım.
''XUygulama yüklenemedi
Bu ada ve farklı imzaya sahip paket zaten yüklendi'' diye bir hata mesajı alıyorsanız;
Bilmeyenler için enbasit olarak:
Ayarlar-uygulama yöneticisi-cundy crush saga-durmaya zorla-
veriyi sil-kaldır yaparsanız bir sonraki uygulamayı kurabilirsiniz.
sebebi merak edenler için kısaca şöyle izah edeyim; Daha önceden ister orjinal olsun ister başka bir siteden modlanmış olsun bunu cihazınıza kurarsanız. cihazınız o apk nın imzasını belleğine kaydeder. Sonrasında forumdaki apk yı yüklemek istediğinizde sistem aynı apk ama farklı imza olduğu için doğal olarak yukarıdaki hata mesajını verir. Aslında bu apk nın orjinal olmadığını anlatır. Yapılması gereken bir önceki uygulamayı
tüm verileriyle beraber kaldırmalısınız. Aksi halde uygulama kalksa bile uygulama imzası dahil bazı datalar bellekte saklı kalacaktır. Ama verileri de kaldırırsanız sonraki apk yı sanki ilk kez yüklüyormuşsunuz gibi yüklersiniz. Sürekli aynı kaynaktan uygulamaları kurarsanız imza çakışması olmayacaktır. Mesela bundan sonra bu forumdan yüklediğinizde bir sorun çıkmaması lazım.
Yada telefonunuza yükleyebildiğiniz bir apk yı siz 1. mesajdaki gibi editlerseniz imzası değişmeyeceği için yine kurabilirsiniz.