Candy Crush Modlu Güncel Sürüm(1.34.1)

Sponsorlu Bağlantılar

orhanblt

orhanblt

Üye
    Konu Sahibi
132 de kaldım bi turlü geçemiyorum orhan kardeş level atlama olayı yokmu hamle bittiği zanan
Level atlamanin tek yolu o leveli gecmenizdir. Ve bu apk ile istediginiz leveli rahatlikla gecebilirsiniz. Forumdaki arkadaslar da aylardir kullaniyor. Zorlandiklari hehangibir level oldugunu zannetmiyorum.
 


denizci535

denizci535

Üye
Bende çok hamleli istenmiyor diye son sürümde hamle sayısını 60 a düşürdüm. Ama müsait zamanda apk ları biraz çeşitlendireyim. Senin için 250 lik bitane hazırlayacam. Bide sınırsız can sıfır hileli eklemek istiyorum.
1.12.0 sürümü düzeltildi 1. msj dan indirebilirsiniz. Emin olun hamle sayınız bitmeden bir sonraki level e kolaylıkla geçeceksiniz.1. mesaja

9999 can 60-80 hamle
9999 can 250 hamle
9999 can hilesiz
apk'lar eklenmiştir.

Herkese iyi eğlenceler.
Sagolllll
 
uqurykn

uqurykn

Üye
Versiyonu 1.12.0 yerine 1.21.0 olarak duzeltirmisin kolay gelsin
 
Efekoru

Efekoru

Üye
Dosya açılmıyor diyor daha öncekiler açılmıştı bendemi sıkıntı var acaba
 
orhanblt

orhanblt

Üye
    Konu Sahibi
Dosya açılmıyor diyor daha öncekiler açılmıştı bendemi sıkıntı var acaba
XUygulama yüklenemedi
Bu ada ve farklı imzaya sahip paket zaten yüklendi msjınımı alıyorsun?
 
Efekoru

Efekoru

Üye
Dosya açılamıyor diyor
 
emreli01

emreli01

Üye
Buda bitti yaf :D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: orhanblt
orhanblt

orhanblt

Üye
    Konu Sahibi
Son oyun kac?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Dosya yüklenemedi diyor...
 
orhanblt

orhanblt

Üye
    Konu Sahibi
Dosya yüklenemedi diyor...
Arkadaşlar bu şekilde baya bir mesaj alıyorum. elimden geldiğince gerek özelden gerek konu üzerinden yardım etmeye çalışıyorum. Aynı problemle karşılaşan arkadaşlar için tekrardan anlatayım.

''XUygulama yüklenemedi
Bu ada ve farklı imzaya sahip paket zaten yüklendi'' diye bir hata mesajı alıyorsanız;
Bilmeyenler için enbasit olarak:
Ayarlar-uygulama yöneticisi-cundy crush saga-durmaya zorla-veriyi sil-kaldır yaparsanız bir sonraki uygulamayı kurabilirsiniz.

sebebi merak edenler için kısaca şöyle izah edeyim; Daha önceden ister orjinal olsun ister başka bir siteden modlanmış olsun bunu cihazınıza kurarsanız. cihazınız o apk nın imzasını belleğine kaydeder. Sonrasında forumdaki apk yı yüklemek istediğinizde sistem aynı apk ama farklı imza olduğu için doğal olarak yukarıdaki hata mesajını verir. Aslında bu apk nın orjinal olmadığını anlatır. Yapılması gereken bir önceki uygulamayı tüm verileriyle beraber kaldırmalısınız. Aksi halde uygulama kalksa bile uygulama imzası dahil bazı datalar bellekte saklı kalacaktır. Ama verileri de kaldırırsanız sonraki apk yı sanki ilk kez yüklüyormuşsunuz gibi yüklersiniz. Sürekli aynı kaynaktan uygulamaları kurarsanız imza çakışması olmayacaktır. Mesela bundan sonra bu forumdan yüklediğinizde bir sorun çıkmaması lazım.
Yada telefonunuza yükleyebildiğiniz bir apk yı siz 1. mesajdaki gibi editlerseniz imzası değişmeyeceği için yine kurabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
reductil

reductil

Üye
Kardeş bu 250 hamle olanın level sonunda para istemeden geçeni yokmu bu paylaştığında yok paylaşırsan çok memnun olurum
 
orhanblt

orhanblt

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş bu 250 hamle olanın level sonunda para istemeden geçeni yokmu bu paylaştığında yok paylaşırsan çok memnun olurum
level geçmeniz için o level için belirlenmiş olan görevi tamamlamanız gerekli. Mesela tüm jöleleri kaldırmak, hedef puana ulaşmak yada belirli bir sayıda özel şeker yapıp bunları tokuşturmak gibi. En baba leveli bile bu hileli apk ile en fazla 40-50 hamleyle geçersiniz. 250 hamle niçin derseniz puana ihtiyacı olan arkadaşlar içindir.
132. level için konuşuyorsak ekranın sağ üst köşesinde görüldüğü gibi birer defa renkli şekeri ambalaja ve normal şekere vurmanız gerekli.
 
Son düzenleme:
reductil

reductil

Üye
Yok onu demiyorum lrveli geçiyorum ama ondan sonraki level için stın alma seçeneği çıkıyor kilit açmak için
 
reductil

reductil

Üye
Bölüm sonundaki kilitten bahsediyorum 60 hamledekinde kilit yok 250 olanda var
 
orhanblt

orhanblt

Üye
    Konu Sahibi
Pardon pardon. Level atlama dediginizden yanlış anlasilma oldu. Musait birzamanda halleder eklerim. Beklemek istemiyorsanız pc den facebook uzerinden candyi acin ordan klidi acabilirsiniz.
 
veli-_-802

veli-_-802

Üye
Oyun facebook a bağlanmıyor. Oynamak için facebook a erişebilmen gerekiyor. Lütfen profil bilgilerine erişme izni ver diyor. Çözüm nedir nasıl yaparım .
 
reductil

reductil

Üye
Saol kardeşim tabletten oynuyoruz ben kilit işlerini hallettim uygulama linkini yurtdışındaki arkadaşlara gönderiyorum bu kilit onlar için önemli halledersen çok teşekkur ederiz alakana
 
orhanblt

orhanblt

Üye
    Konu Sahibi
Oyun facebook a bağlanmıyor. Oynamak için facebook a erişebilmen gerekiyor. Lütfen profil bilgilerine erişme izni ver diyor. Çözüm nedir nasıl yaparım .
1. Mesaj da face baglanma anlatiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: veli-_-802


Üst Alt