orhanblt
Üye
Kisaca baykusun dusme derdi yokBaykus hilesi ne oluyo acaba ?
Kisaca baykusun dusme derdi yokBaykus hilesi ne oluyo acaba ?
Ha hatrladmKisaca baykusun dusme derdi yok
200. Bolumlerde felan baykus vardi uzun zamandir oynamyorum unutmusum 
Yok yok son versiyonda ustte baykus resmi var ona basarsaniz sifirdan yeni bir oyun baslar. Iste oHa hatrladm200. Bolumlerde felan baykus vardi uzun zamandir oynamyorum unutmusum
![]()
Nasil yani ben 200-300 seviyeye gelicem ve bu sıfrlanacak mı ?Yok yok son versiyonda ustte baykus resmi var ona basarsaniz sifirdan yeni bir oyun baslar. Iste o
Oyunun sonu suan 485. Bu oyun yerinde duracak. Isteyen baykusa basip 2. Oyunu da oynayabilir. Yani oyun icinde oyun.Nasil yani ben 200-300 seviyeye gelicem ve bu sıfrlanacak mı ?
Evet haklısın, Sanırım bir kaç level de taşırken eksiklikler olmuş. Şuan düzelttim ve 1. mesajdaki linki yeniledim. Geri bildirim için teşekkürlerDostum ellerine sağlık gerçekten oyun zevkli hale geldi tabi ilk başlar hariç ancak bende şöyle bi sorun var Baykuşta hamle sayısında değişiklik yok mesela 4. bölümde 15 hamle veriyor
Çok hızlısınEvet haklısın, Sanırım bir kaç level de taşırken eksiklikler olmuş. Şuan düzelttim ve 1. mesajdaki linki yeniledim. Geri bildirim için teşekkürler
bide eğer zahmet olmazsa ilk mesajda verdiğin son linkteki uygulamada can sayısını 10 yapabilir misin biraz abartı duruyor 9999
zamanın yoksa da canın sağolsun 
O kolay. Yarin pc basija gecince sana ozelden atarimÇok hızlısınbide eğer zahmet olmazsa ilk mesajda verdiğin son linkteki uygulamada can sayısını 10 yapabilir misin biraz abartı duruyor 9999
zamanın yoksa da canın sağolsun
![]()
tamam bekliyorum teşekkürlerO kolay. Yarin pc basija gecince sana ozelden atarim
htc onede facebook uygulaması kaldırılmıyor ne yapmam lazım bağlantı sağlanmıyor
Bu sürümün apk imzasıyla eskilerin farklı. O yüzden şuan 1. mesajdaki apk ların hangisini yüklerseniz yükleyin facabooka bağlanma talimatlarını eksiksiz uygulamanız gerekli. Örneğin eski (1.15.1-1.16.1) de sadece facebook ayarlarından c.crushı kaldırmanız yeterliydi ama şimdi faceebok uygulamasının kendisini de telefonda kaldırmak gerekli. Yani ''Herzaman yaptığınız gibi'' yaptığınız da sorun yaşamanız normal.Bende normalde eski surum vardi 200 lvden sonra hamle sayisi hala 80 di bende su 250 lik hamleliyi yukleyim dedim
Her zaman yaptğm gibi yaptm aa bu sefer bağlan dediğinde loading ekranında kalıyor
Yok dostum loading kısmnda kalıyoBu sürümün apk imzasıyla eskilerin farklı. O yüzden şuan 1. mesajdaki apk ların hangisini yüklerseniz yükleyin facabooka bağlanma talimatlarını eksiksiz uygulamanız gerekli. Örneğin eski (1.15.1-1.16.1) de sadece facebook ayarlarından c.crushı kaldırmanız yeterliydi ama şimdi faceebok uygulamasının kendisini de telefonda kaldırmak gerekli. Yani ''Herzaman yaptığınız gibi'' yaptığınız da sorun yaşamanız normal.
Az önce ben de denedim. Face inanılmaz yavaştı. Birkaç kez üst üste denedim. sonunda bağlandı. 1. mesaja ekleyeceğim bir şey yok başka zaman tekrar denemeni öneririm.Yok dostum loading kısmnda kalıyo
Adımlarda sıkıntı yok
