DDorlion
Üye
Call Of Duty 2
Selam Millet Call Of Duty Cdsi çektirdim bugün daha öncede çektirmiştim yüklemiştim oynayabiliyodum o cd bozuldu bugün aldığım cd yi yükledim cd single player normalden giriş yapmıyo please insert the correct DVD - ROM , select OK and restart application Yazısı Çıkıyo Tıklayınca Multiplayer dan Giriyo Ama Tek Başıma Bayrak Bölümüne Giriyo Sing Dİyorum Ordanda Yine O Kapanıyo Bu Uyarı Geliyo Ne Yapmalıym ?

