Call Of Duty 2

Sponsorlu Bağlantılar

DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
Call Of Duty 2
Selam Millet Call Of Duty Cdsi çektirdim bugün daha öncede çektirmiştim yüklemiştim oynayabiliyodum o cd bozuldu bugün aldığım cd yi yükledim cd single player normalden giriş yapmıyo please insert the correct DVD - ROM , select OK and restart application Yazısı Çıkıyo Tıklayınca Multiplayer dan Giriyo Ama Tek Başıma Bayrak Bölümüne Giriyo Sing Dİyorum Ordanda Yine O Kapanıyo Bu Uyarı Geliyo Ne Yapmalıym ?
 


Uhops

Uhops

Üye
CD'nin içindeki c.rack dosyasının içindeki dosyaları oyunu açtığım simgenin dosya konumuna at.
 
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
cd rom cdyi tekrar okursa yapıcamda bozuldu inanamıyorum ya
 
DDorlion

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
Hallettim Ya Sinirlenince Sert Davrandıydım Cd rom Rayından Çıkmış Vura Vura Soktum Çalışıyo :D
 
Emip

Emip

Üye
konu kapanabilir :D
 


Üst Alt