Çalışmamdan Satır Araları...

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
Çalışmamdan Satır Araları...
Çalışmamdan Bir Kare Sabırla Bekleyin İnşallah Çok Güzel Olacak




Son Hali Çalışmalar Devam Ediyor




Android Çalışmadı Bnede Şöyle Düzenledim


Ve Final...
 
Son düzenleme:
boot menüsümü yapıyorsun pek anlamadım ama tasarım konusunda (ikonlar hariç) biraz farklı düşünmen lazım Segoe UI, Titilium web veya Aquarius gibi yazı tipleri kullanabilirsin mesela, ikonları köşeli yapıp arka plana somut bir resim koyabilirsin (örneğin windows 8 metro arayüzündeki arkaplan resimleri gibi).

Tasarım konusunda beraber çalışabiliriz dostum programlama konusundada yardımcı olabilirim birazayrıca elimde tamda sana göre ikonlar var
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
gördüğüm gibi eğer windows 8 full ise, burda paylaşamazsın hatırlatayım
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
dimi yukarda kendi üstüne alman gibi
 

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
olabilir de bu upload çok uzun sürüyo be tasarım iyi gibi bu multiboottur mesela bir dvd 4.7 gb bi w8 yazsan 3 gb küsür geriye kala 1-1.5 gb boşa gidiyor buradan seçipte başlatıyoruz
 

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
ikonları bi atasan bu ikonlar çk hoşuma gitti ama ??
 

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
tamam ya etkinleştirmeyi kaldırayım ham olsun trial sürüm gibi isteyen etkinleştirsin
 

ByKatre

Üye
    Konu Sahibi
atayım bekle..bunlar işine yarayabilir,
olmazsa istediğin türde bir ikonu sana bende tasarlayabilirim
bunları gördümde benim kiler aha iyi gibi iko nasıl tasarlıyacan yaw