C7 Sim Kart Sıkıştı..

Sponsorlu Bağlantılar

adrianne

adrianne

Üye
    Konu Sahibi
C7 Sim Kart Sıkıştı..
Arkadaşlar daha önceki konumu okuyanlar bilir,C7 telefonla sorunlar yaşamaktayım. Son bir aydır telefonumu kullanamıyorum. Verdigim paraya acımasam,fırlatıp atıcam şu telefonu..

Geçmiş konumda telefonun Avea hattı okumadıgını fakat diğer kartları gördüğünü söylemiştim. Avea bayiine gittim,hatta sorun olmadığını,telefonun aveayı okumadıgını,aldığımız yere götürürsek çözebileceklerini söylediler. Götürdük,sim kilidi oldugunu,bunun KVK'dan Nokiadan kaynaklanan bir hata oldugunu,KVK'ya götürmemiz gerektiği,2-3 saatte halledecekleri söylendi.
2 ay önce telefonunun iç camı kırılmıştı. Kullanıcı hatası oldugu için garanti karşılamadı. Herneyse yapıldı,geldi.. Geçen hafta yine KVK'ya gittik. Ve bize söylenen; "Simkilidi olup olmadıgını bilmiyoruz. Bırakmanız lazım. Ama sim kart yuvasıda değişebilir. Ayrıca telefonunuzun camı değiştiği için garanti kapsamı dışında. 100-130 lira arasında bir ücret verirsiniz.." Hadi neyse,bir avea için o kadar para vermeyelim dedik,döndük.

Turkcell'e geçtim. Ve şuan o hattıda tanımıyor. Sim kart kaydı yapılamıyor diyor. Hat tamamen yuvaya girmiş,çıkartamıyoruz.. Napıcağımızı bilmiyoruz ! Sinirden delirmek üzereyim.. Hattın açıldığındanda eminim..

Size sorum ; dedikleri gibi daha önceden garanti dışı bir onarım geçirdiği için,onlardan kaynaklanan bir sorun olduğu halde garantiden yararlanamayacakmıyım ?

Manuel şebeke seçmeye çalıştıgımda sadece Turkcell ve Vodafoneyi buluyordu. Aveayı diyelimki bu yüzden tanımadı.. Öyleyse şu an sorun ne? Niçin turkcelli tanımıyor.

ve bu hattı nasıl çıkartabilirim ?
 


_RYUK_

_RYUK_

Üye
ekran kırıldıgında para karşılığında kvk da yaptırırsan garanti dışı kalmaz
 
savas_yal

savas_yal

Üye
c7 sim kartı ileri doğru itmen gerekiyor bende çok zorlanmıştım çıkarırken cımbız felan kullanarak :)
 
adrianne

adrianne

Üye
    Konu Sahibi
c7 sim kartı ileri doğru itmen gerekiyor bende çok zorlanmıştım çıkarırken cımbız felan kullanarak :)

Arkadaşım denedim. Ama itilmiyorki. Ayrıca cımbız kullanılabilcek gibi değil,ufacık bir çıkıntı dahi yok.

----------Eklendi @ 22:56:44 ---------- Yazıldı @ 22:44:25 ----------

ekran kırıldıgında para karşılığında kvk da yaptırırsan garanti dışı kalmaz

Evet,ekranı yaptırırken 140-145 lira ücret ödedik. Dekontuda var elimizde. Bende şaşırdım garanti dışı dediklerinde.. Sadece ekran garantiye dahilmiş,6 ay içinde tekrar bozulursa sadece onu yaparlarmış. Sonuçta bizi oraya satın aldıgımız yer yönlendirmiş,hata kendilerine ait,ama nasıl yine garanti dışı olabilir ? Sanki kartı tanımlamasına,kartın girişine biz engel oluyoruz..

Servise tekrar mı götürsem ? O değil,insan gibi muamele eden dinleyen biride yokki.. Robot gibi yetkililer(!).
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
simkart'ın çipi'nin degdigı yerde sorun var sanırım iki hattıda tanımadığina göre sorun orda
 
adrianne

adrianne

Üye
    Konu Sahibi
simkart'ın çipi'nin degdigı yerde sorun var sanırım iki hattıda tanımadığina göre sorun orda

Aveaya geçmeden önce böyle bir sorun hiç yaşamamıştım. Aveayı tanımadı. Şimdi turkcelle geri geçtim,hat açıldı,o takılı,onuda görmüyor. Ve işin garibi hattı çıkaramıyorum :(

Napıcam ya :(

----------Eklendi @ 00:06:51 ---------- Yazıldı @ 00:05:26 ----------

Diyelim bu KVK sorun çıkardı. C7 nin sim kart yuvasını değiştirmek yada bu sorunu halletmek bize ne kadara patlar ? Yada öneriniz illa yetkili servismidir ?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
kvk nın sorun cıkaracagını sanmam sonucta darbe cizik vs yok simkart tanımıyor cihaz ücret istese bile servise yaptır hem garantıden çıkmamış olur ne kadar ücret isterler o konuda bilgim yok
 

colornick

Üye
Arkadaşlar daha önceki konumu okuyanlar bilir,C7 telefonla sorunlar yaşamaktayım. Son bir aydır telefonumu kullanamıyorum. Verdigim paraya acımasam,fırlatıp atıcam şu telefonu..

Geçmiş konumda telefonun Avea hattı okumadıgını fakat diğer kartları gördüğünü söylemiştim. Avea bayiine gittim,hatta sorun olmadığını,telefonun aveayı okumadıgını,aldığımız yere götürürsek çözebileceklerini söylediler. Götürdük,sim kilidi oldugunu,bunun KVK'dan Nokiadan kaynaklanan bir hata oldugunu,KVK'ya götürmemiz gerektiği,2-3 saatte halledecekleri söylendi.
2 ay önce telefonunun iç camı kırılmıştı. Kullanıcı hatası oldugu için garanti karşılamadı. Herneyse yapıldı,geldi.. Geçen hafta yine KVK'ya gittik. Ve bize söylenen; "Simkilidi olup olmadıgını bilmiyoruz. Bırakmanız lazım. Ama sim kart yuvasıda değişebilir. Ayrıca telefonunuzun camı değiştiği için garanti kapsamı dışında. 100-130 lira arasında bir ücret verirsiniz.." Hadi neyse,bir avea için o kadar para vermeyelim dedik,döndük.

Turkcell'e geçtim. Ve şuan o hattıda tanımıyor. Sim kart kaydı yapılamıyor diyor. Hat tamamen yuvaya girmiş,çıkartamıyoruz.. Napıcağımızı bilmiyoruz ! Sinirden delirmek üzereyim.. Hattın açıldığındanda eminim..

Size sorum ; dedikleri gibi daha önceden garanti dışı bir onarım geçirdiği için,onlardan kaynaklanan bir sorun olduğu halde garantiden yararlanamayacakmıyım ?

Manuel şebeke seçmeye çalıştıgımda sadece Turkcell ve Vodafoneyi buluyordu. Aveayı diyelimki bu yüzden tanımadı.. Öyleyse şu an sorun ne? Niçin turkcelli tanımıyor.

ve bu hattı nasıl çıkartabilirim ?

Aynı sorun bende var sim kartı ne yaptımsa çıkaramadım telefonu aldığım ilk gün oldu hemde (dün)
Simkartı çıkartmaya çalışırken simkartın içinde olduğu plastik yeride biraz zedeledim siz sorununuzu çözebildiniz mi yardımcı olur musunuz?
Kvk şimdi bana da kullanıcı hatasımı diyecek?
 
longway

longway

Üye
servise götür 25 tl alıyo
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ya arkadaş bu kvk nın derdi nedir cihazları neden hep garanti dışı bırakıyor :@
 

colornick

Üye
servise götür 25 tl alıyo

Yetkili servis mi 25 TL alıyor yani o paraya razıyım da, garanti dışı yapıyor öyle ise?

Peki kart yuvası mı değişiyor acaba, Birde telefon orada ne kadar kalır hemen yapmıyorlardır:( sonuçta hattımda onlarda kalmış olacak biraz daha bilgi verir misin? 15 gün falan kalacaksa birde hat almam gerekecek.
 


Üst Alt