C7 Programsız el feneri kullanma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C7 Programsız el feneri kullanma
Arkadaşlar c7de kamera flaşını el feneri olarak kullanmak icin forumda program aramanıza gerek yok. Sağ taraftaki tuş kilidi açma tuşunu çekip 3-5 saniye o şekilde tutun.ama sakın bırakmayın.flaşh yandıqında bırakabilirsiniz. Iste size programsz el feneri. Kapatmak icinde aynı islemi yapın. Tamamen kendi buluşumdur. Bi tesekkürü çok görmeyelim.
 

aferinzaten bilinen birşeydi bu
 
alla alla Hiç bilmiyorduk çok süper Bisi walla
 

asigsasi

Üye
devamlı kullanmayın o tuş kilidi içindeki filme bağlı benim bozuldu garantiye verdim 10 gün sürdü birsürü program var onları kullanın
 
flashlight extreme programı bu işi görüyordu zaten
 
adam birşey söylemiş hepiniz bombalamışsınız..bilmeyebilir veya yeni keşfetmiş olabilir normal birşey..

sağolasın dostum bilgi için..ama biliniyordu
 

nopapeny

Üye
Arkadaşlar kullanım klavuzunu iyice okumanızı tavsiye ederim!!!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...