Yardım c7 oyun ve wifi

    Konu Sahibi
c7 oyun ve wifi
arkadaşlar nokia c7 belle cihazım var. Sorunlarım şunlar
1. Dungeon hunter 2, gt racing motor academy,speedx gibi oyunlarda belirli süre oynadıktan sonra oyun donuyor ve 5-10 saniye sonra oyun kapanıyor.

2. Wifi ile internete giriyorum modemin dibindeyim arada internet çok yavaşliyor ve wifi bağlantısı kopuyor ve koptuktan sonra 2-3 dk boyunca ağı bulmuyor. Bende ağ bulmuyorken başka cihazlarda sıkıntı olmuyor.

3. Kulaklık taktığımda kulaklığı görüyor fakat sağ taraftan ses gelmiyor.

Bir çok defa hard format attım fakat depo hafızası olduğu gibi duruyor telefon hafızası siliniyor fakat depo hafızasındaki her şey duruyor

cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
 

RedMaker

Üye
herhangibir cfw varmı telefonunda ona göre destek sağlamaya çalışıcam çünkü
 

xmustx

Üye
orjinal c7 vardı dungeon hunter 2 de aynı problemi yaşıyodum.oyun bikaç bölüm sonra kapanıyo sistem kaldırmıyo sanırım.asphalt 6 da böyle bi problem olmuyodu..
 
Son düzenleme:
    Konu Sahibi
orjinal c7 vardı dungeon hunter 2 de aynı problemi yaşıyodum.sistem kaldırmıyo sanırım.asphalt 6 da böyle bi problem olmuyodu..
sorunu çözebildinmi? Çözdüysen nasıl çözdün bir anlatsan şimdiden teşekkürler
 

RedMaker

Üye
orjinal c7 vardı dungeon hunter 2 de aynı problemi yaşıyodum.sistem kaldırmıyo sanırım.asphalt 6 da böyle bi problem olmuyodu..
yo benim telefonumda tıkır tıkır çalışıyodu ofw varken cwf ile denedim yine çalışıyo
 
    Konu Sahibi
hmm o zaman bi cfw yüklemeyi dene belki çözülür zaten çoğu hata veya sorun cfw ile düzeliyor
kardeş varmı bi cfw önerebileceğin bide anlatımlı olsa iyi olur bada yazılım atmayı biliyorum fakat nokia hiç atamadım
hmm o zaman bi cfw yüklemeyi dene belki çözülür zaten çoğu hata veya sorun cfw ile düzeliyor
kardeş varmı bi cfw önerebileceğin bide anlatımlı olsa iyi olur bada yazılım atmayı biliyorum fakat nokia hiç atmadım
hmm o zaman bi cfw yüklemeyi dene belki çözülür zaten çoğu hata veya sorun cfw ile düzeliyor
kardeş varmı bi cfw önerebileceğin bide anlatımlı olsa iyi olur bada yazılım atmayı biliyorum fakat nokia hiç atmadımözür dilerim mobilden girdiğim için 3 defa yazdım hatayla
 

RedMaker

Üye
sorun değil
CFW için : Evols™ [26.06.2013] - MaxiCep

Yardım için : Phoenix V.2012.50.001.49220 + Türkçe Yama + Resimli Kullanım - MaxiCep

bi problem olursa özelden mesaj atabilirsin
 
    Konu Sahibi
sorun değil
CFW için : Evols™ [26.06.2013] - MaxiCep

Yardım için : Phoenix V.2012.50.001.49220 + Türkçe Yama + Resimli Kullanım - MaxiCep

bi problem olursa özelden mesaj atabilirsin
teşekkürler
sorun değil
CFW için : Evols™ [26.06.2013] - MaxiCep

Yardım için : Phoenix V.2012.50.001.49220 + Türkçe Yama + Resimli Kullanım - MaxiCep

bi problem olursa özelden mesaj atabilirsin
kardeş bi ara tw ile atıversen şu yazılımı olurmu bu gün akşam gibi yada tarın akşam gibi? yada herhangi bi akşam saat 9:30 dan sonra? şimdiden teşekkürler