C7 içiçe girdi yardım !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cemsidar

Üye
    Konu Sahibi
C7 içiçe girdi yardım !
ya teli arkinin pc ye bagladım virus bulaştı. virüsü sildim. ama telden depo yada tel hafızasına girince klasörler falan saklanmış durumda bilgisayara takınca ise gizli deiller ne yapmalıyım bide telde depo hafızasındane var ne yok hepsinin erin i deiştim kafayı yicem ne ypacam

Beyler telin C depo hafısaınızı bilgisayardan USB yolu ilr yönetebilecegim bi program var mı bluetooth da olur ama usb tercih ve lütfen çalışan bişe olsun forumadkileri çalıştıramadım off
 

uruno

Üye


hard format at temizlenir
 

valent

Üye
Formattan başka çaren yok
 

cemsidar

Üye
    Konu Sahibi
garanti dışı kalır mı tel veya belle geldiğinde storede nkurabilirmiyim ?
 

mcnpl4

Üye
x-plorerla dosyaları görünür yapmayı denesene?
 

valent

Üye
Hayır garanti dışı kalmaz telin için rahat olsun

----------Eklendi @ 11:38:54 ---------- Yazıldı @ 11:37:20 ----------

Format at e depo hafızasına sonra nokıa suite tak cihazını yazılımı tekrar yükle sen arkana yaslan gerisini o halleder
 
telefonunu bılgısayara bagla ama temız bır bılgısayara sonra eset yada herhangı bır saglam vırus programı ıle telefonunu tarat vıruslerı taramadan sonra sıler banada olmusdu aynısı duzeldı bı sorn yok
 

cengizx1

Üye
en garantı ış format atman kardesım formatı at ıcın rhatlasın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...