c7 3g neden her zaman cekmiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ayhan_99

ayhan_99

Üye
    Konu Sahibi
c7 3g neden her zaman cekmiyor
arkadaslar benim nokia c7 telefonum neden 3g den almıyor hattım vodafone arkdasımında c7 si var onun hattıda vodafone onunki cekiyor, benimkinde edge var sadece. baglantı>şebeke demeyin onu yaptım zaten. 3g yapınca sebeke gidiyor şimdiden teşekkürler
 


_RYUK_

_RYUK_

Üye
arkadaşım hattın 3g kapalı olmalı eğer hattın vodafone ise 3G yaz 3636 gönder
 
ayhan_99

ayhan_99

Üye
    Konu Sahibi
3gsi acık hattımın malesef onuda yaptım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
çıft mod a almalısın arkadaşım sadece 3g yaparsan sebeke çekmez
 
kartal3x

kartal3x

Üye
bende de c6-01 var belle yükleyince 3g kayboldu
 
ayhan_99

ayhan_99

Üye
    Konu Sahibi
her yer derken arkadsımdada c7 var onun hattında 3g var evin içinde benimkinde yok arasıra dısardayken gelio onunlada internete girilmiyor ayrıca çift modda kullanıyorum zaten
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Benim hat Turkcell tam 3g çekmesi gerekirken 3.5 şebeke çekimi yapıyorr haliyle telefon şebekesi düşüyor Neden 3.5 çekiyor bu 3g kaydım da var
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
3.5 görüntülü konuşmayı destekler ayrıca
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
3g kapsama alanı olmayan yerlerde çekmemesi kadar normal bişey olamaz takma dostum.
 
ayhan_99

ayhan_99

Üye
    Konu Sahibi
müşteri hizmetleriyle konustum sorunun hatta oldugunu telefon yeni model oldugu için 128bitlik simkart almam gerektiğini söylediler bilginize arkadaslar
 
'h716043'

'h716043'

Üye
mesaj kutunu boşalt pm atamıyorum p_____________d hakkında konuşalım bide program kullanmıyorum demişşin

----------Eklendi @ 16:59:50 ---------- Yazıldı @ 16:59:10 ----------

müşteri hizmetleriyle konustum sorunun hatta oldugunu telefon yeni model oldugu için 128bitlik simkart almam gerektiğini söylediler bilginize arkadaslar
yukardaki yazı sana ayhan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt