arkadaslar benim nokia c7 telefonum neden 3g den almıyor hattım vodafone arkdasımında c7 si var onun hattıda vodafone onunki cekiyor, benimkinde edge var sadece. baglantı>şebeke demeyin onu yaptım zaten. 3g yapınca sebeke gidiyor şimdiden teşekkürler