alıntı yapmayı Bilmiyorum mobilden giriyorum
abartı değil benimkisi. Iphone nin her serisi çığır açtı şimdiye kadar. Stabilizasyondan girdim sizlere. Jb ile özgürlük de geliyor. Yukarıda denmiş liseli tayfa falan. Haklısınız hani telefonu bilmeyen alıyor. Benim de maddi durumum c7 ye yetti bunu aldım. Ha pişman miyim Evet. Aldığım sırada her hafta yeni bir hd oyun gelirken ben aldıktan iki ay sonra musluk kesildi. Şimdiki akıllı telefon tabiki kim ne derse desin uygulama ve oyun bağlantısından ibaret. Yoksa kimse Sırf kara kaşı kara gözü için telefona çift çekirdek dört çekirdek koymaz. Yukarıda da belirttim. Telefonu kullanmayı bilmeyen insanlarla telefon yarısına girmeyin. En azından kendi seviyenizde bilgisi olan insanlarla girerseniz ip4 ün symbianin tüm serini Yukarıda bıraktiini görürsünüz
Ha son bi not: n9un geleceği yok. 808 ise ölü bir işletim sistemi barındırıyor.