c6 - iphone 4 - samsung galaxy

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

El-CD

Üye

illa paket olacak diye bişey yok. gir wifi den kullan
 

gogis

Üye
alıntı yapmayı Bilmiyorum mobilden giriyorum abartı değil benimkisi. Iphone nin her serisi çığır açtı şimdiye kadar. Stabilizasyondan girdim sizlere. Jb ile özgürlük de geliyor. Yukarıda denmiş liseli tayfa falan. Haklısınız hani telefonu bilmeyen alıyor. Benim de maddi durumum c7 ye yetti bunu aldım. Ha pişman miyim Evet. Aldığım sırada her hafta yeni bir hd oyun gelirken ben aldıktan iki ay sonra musluk kesildi. Şimdiki akıllı telefon tabiki kim ne derse desin uygulama ve oyun bağlantısından ibaret. Yoksa kimse Sırf kara kaşı kara gözü için telefona çift çekirdek dört çekirdek koymaz. Yukarıda da belirttim. Telefonu kullanmayı bilmeyen insanlarla telefon yarısına girmeyin. En azından kendi seviyenizde bilgisi olan insanlarla girerseniz ip4 ün symbianin tüm serini Yukarıda bıraktiini görürsünüz Ha son bi not: n9un geleceği yok. 808 ise ölü bir işletim sistemi barındırıyor.
 

great14

Üye
Arkadaşlar şimdi apple ile symbian karşılaştırmak biraz saçma olur. Symbian işletim sistemi kullanım kolaylığı ve pratikliği açısından ön plândadır ve çok uygulaması olmamasına rağmen genel özelliklerde uygulaması vardır. Oyun biraz sıkıntı tabiki ve bu stabillikteki bir telefonu 500 liraya almak mümkün (603) Kalitesi de azımsanacak düzeyde değil mesela müzik dinleme zevki ayrı birşey gerek Xpress Music telefonlar olsun gerek S^3 2. nesil telefonlardaki dolby digital ses özelliği olsun yani orta sınıfa hitap eden bi sistem. Fakat Iphone serisi tamamen üzerinde uğraşılmış ve ios özel bir sistem. Yani şöyle adamlar tek telefon çıkarıyorlar her dönemde ve sürekli onun üstünde duruyorlar iyileştirme / uygulama yapıyorlar. Zaten Ios telefonlara para veren akıllı adam telefonun uygulamasına desteğine verir parayı öyle havayla bilmem neyle olcak işler değil malesef.
 

Tuba

Üye
Konu sahibi isteği üzerine
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...