C6-01 ws 603

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jiyan65

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi boşver boşuna para kaymetme al bitane creative ep 630 bak müzik keyfine fiyatıda çok uygun 30tl ben sparişimi verdim önümüzdeki hafta içinde gelir güzel kulaklık

nokianin orjinal kulaklığından daha mi iyi ?
 

lolaman

Üye
nokianin orjinal kulaklığından daha mi iyi ?
Kardeşim bu güne kadar yapılmış en kötü kulaklığı bana sorsan nokianın ürettiği kulaklıkları söylerim bazı modeller hariç ama o da 2 model falan en iyisi samsungun birde sonynin kulaklıkları kuzenim takmış müzik dinyliyor 2 metre öteden dinlediği müziği bende dinliyorum.Ama nokianın kulaklıgında kendim bile zor duyuyorum ve ep 630 fiyat/performans açısından en iyi kulaklık.
 

jiyan65

Üye
    Konu Sahibi

olabilir nokiadan başka hiç kulaklık kullanmadım Walla
 

umt07

Üye
şimdi yazıver google ve yanına hepsiburada de yorumları oku anlarsın, %33 indirime girmişken kaçırmayın, arkadaşın dediği gibi fiyat performans lideri, basları fln çok iyiymiş ben ztn bass test mp3lerini şimdiden indirdim, elime gelince ilk onları dinliyecem dedikleri kadar varmıymış bakacam. Ama 200-300 lira bi kulaklığa veririm dersen müthiş modeller var sennheiserın bu aarda konuyu nerden nereye getirdim
 

konu gayet güzel yere gelmiş devam edin aynı şekilde
 

jiyan65

Üye
    Konu Sahibi
kararımı verdim c6-01 alcam hem çokta yakışıklı bi telefon
 

Dimi3

Üye
700den c6'ya ya da 603'e geçmek çok mantıksız.. Fazla da param yok demişsin. Elindeki cihaz o saydığın iki cihazdan da üstün..(ekran boyutu hariç). Tamamen aynı şeyleri yapacağın, dış görünüş haricinde hemen hemen hiçbirşeyin değişmeyeceği bir cihaza neden para ödeyesin ki ? Kaldı ki 700 daha güncelleme alacak. C6 ve ailesinin ne olacağı meçhul.. Benim haddime değil ancak bazen insanları anlamakta zorlanıyorum. Ama senin kararın sonuçta..
 

hayır sana sonuna kadar katılıyorum 700 2. Nesil olduğunu fp2 nin geleceğini biliyorum ama dış görünüşü hiç hoşuma gitmiyor bide müzik dinlerken hiç keYIF alamıyorsun cılız bi sesi var
 

Dimi3

Üye
Düzgün bir kulaklık almanı tavsiye ederim. Ben de babamla kulaklıkları değiştirdim. Babamda N9 var.. N9 kulaklığı benim işimi fazlasıyla görüyor, bir de dolbyden sonra çok daha iyi oldu. Ama bana yetmez diyorsan kaliteli kulaklıklara bakabilirsin..
 
yani telefonu değiştirme diyorsun onun yerine güzel bi kulaklık al diyorsun peki telefonun dış görünüşü
 

Dimi3

Üye
Dostum illa değiştirmek istiyorsan neden yine eşdeğer cihazlara bakıyorsun ki ? Başka cihazlara bak Android cihazlara bak ya da bekle Lumialar gelince onlara bakarsın.. Değişiklik olsun yani. Pişman olmaman için diyorum. Çünkü insanoğlu böyledir, önüne en iyi tasarımı sunsan bile bir süre sonra ondan da bıkar. Mesela Lumia serisinde 603 ile aynı kasada bir cihaz var 610du sanırsam. Bekle onlara bakarsın. Ama S^3 cihazdan başka bir S^3e geçmek mantıksız.. En olmadı 700'üne kılıf, cover falan bak. Cihazını güzelleştirmeye çalış. Emin ol daha da bir zevkle kullanırsın
 

haklısında durumlar öyle gerekiyor bazen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...