C6-01 Tuş kilidi anahtarı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fatihyilmaz_770

fatihyilmaz_770

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 Tuş kilidi anahtarı.
Arkadaşlar nokia C6-01 aldım, yeni... cihazın yan tarafında bulunan tuş kilidi anahtarı biraz sakat gibi... korkuyorum bişey olacak diye.. lütfen yardım edin.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar nokia C6-01 aldım, yeni... cihazın yan tarafında bulunan tuş kilidi anahtarı biraz sakat gibi... korkuyorum bişey olacak diye.. lütfen yardım edin.
Yani bu herkes de var mı???
 


yaren_dede

yaren_dede

Üye
dostum ne olabilirki korkacak birşey yok
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770
fatihyilmaz_770

fatihyilmaz_770

Üye
    Konu Sahibi
yani ne bileyim biraz sakat gibi.. acaba sadece bende mi böyle yoksa diğerlerinde de var mı? :S

- - - Eklendi - - -

dostum ne olabilirki korkacak birşey yok
sizde de var sanırım aynı cihazdan sizinki nasıl.. böyle cihazı hafif sallayınca sesi geliyor mu bende geliyor?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
sorun yok
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770
yaren_dede

yaren_dede

Üye
ne sesi geliyor telefonu sallama ile sallanacak birşey değilki için yay filan var yani sallanmaz belki biraz yumuşaktır seninki sorun olmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770
fatihyilmaz_770

fatihyilmaz_770

Üye
    Konu Sahibi
biraz hafif gibi... sizinki nasıl ki? benim eski telefonum 5800 dı.. onun ki bayağı sertti.. alışmadım acaba ondan mı?

- - - Eklendi - - -

cevap verin lütfen sizinki de öyle mi??...
 

maklube

Üye
tamam kardes sakin ol ondan bisey olmaz bende de var C6-01
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770
fatihyilmaz_770

fatihyilmaz_770

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardes sakin ol ondan bisey olmaz bende de var C6-01
:)) saolun..

- - - Eklendi - - -

dostum rahat ol birşey olmaz ama altta link vericem sensörlü tuş kilidi tavsiye ediyorum bir dene, telefonu cebine koyduğunda yada ters çevirip bir zemine koyarsan tuşlar kendisi kilitlenir. Program imzalıdir sorunsuz yükleyebilirsin
link: http://www.maxicep.com/symbian-3-se...tsensor-otomatik-kilit-s-3-signed-471132.html
Çok teşekkür ederim... Alllah razı olsun... çok saolun... :))

- - - Eklendi - - -

tamam kardes sakin ol ondan bisey olmaz bende de var C6-01
Peki sizede oluyor mu????
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
fatihyilmaz_770

fatihyilmaz_770

Üye
    Konu Sahibi
Başka olan var mı?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
dostum başkasını ne yapıcan :hmmm
sendede yoktur zaten ama var diyorsan o kadar sallanıyorsa ver servise rahatla
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770
fatihyilmaz_770

fatihyilmaz_770

Üye
    Konu Sahibi
dostum başkasını ne yapıcan :hmmm
sendede yoktur zaten ama var diyorsan o kadar sallanıyorsa ver servise rahatla
ya ne bileyim işte kemiriyor kafamı... böyle çok hafif zaten belki böyle hafif dokunarak yapın sizede olur bi deneyin lütfen.. :S

- - - Eklendi - - -

Cevap verim... :S :( :( :(

- - - Eklendi - - -

Cevap verin... :S :( :( :(

- - - Eklendi - - -

yok diyosan yoktur o zaman bahadır kardeş.. :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
dostum üzeri tırtırlı olduğu için elini sürtünce o ses geliyordur sana telefonun bir sürü özelliği var tuş kilidenemi kilitlendin :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
sert olması daha sorun çıkartır deforme olma açısından
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770
fatihyilmaz_770

fatihyilmaz_770

Üye
    Konu Sahibi
dostum üzeri tırtırlı olduğu için elini sürtünce o ses geliyordur sana telefonun bir sürü özelliği var tuş kilidenemi kilitlendin :ehe
:D :D evet yaa :)

- - - Eklendi - - -

hmm bilmem ki?? sizin ki nasıl?

- - - Eklendi - - -

yaa ama aklıma geldikçede...
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​sorun olmaz merak etme,tuş kilidinin düşmesinden gevşemesinden korkuyorsan ben 1.5 yıldır kullanıyorum 2 yıla yakındır da bu forumdayım daha öyle bir şikayet duymadım. sakınan göze de çöp batar aman diyeyim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770

maklube

Üye
yeni aldigin cok belli zaten 4s muamelesi yapiyosun 1 ay sonra yere dusurmeye baslarsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihyilmaz_770
fatihyilmaz_770

fatihyilmaz_770

Üye
    Konu Sahibi
​sorun olmaz merak etme,tuş kilidinin düşmesinden gevşemesinden korkuyorsan ben 1.5 yıldır kullanıyorum 2 yıla yakındır da bu forumdayım daha öyle bir şikayet duymadım. sakınan göze de çöp batar aman diyeyim :)
Neyse yaa evet haklısın.. :D

- - - Eklendi - - -

yeni aldigin cok belli zaten 4s muamelesi yapiyosun 1 ay sonra yere dusurmeye baslarsin :)
Evet :D

- - - Eklendi - - -

EE başka yazan yok mu???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt