C6-01 performans tavsiyeleri ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 performans tavsiyeleri ?
Merhaba arkadaşlar C6-01 / Symbian Belle Refresh kullanıyorum
Fakat telefonda kasmalar çok oluyor :/
ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz
İyi forumlar
 
symbianda romun karsiligi neyse ondan yap panpa cwf mi oyle biseydi
 
Kasmaları biraz daha açarsan daha iyi bilgiler alabilirsin.
 
Bi soft format at derim malum symbian bu çaya şeker atar gibi format istiyor bu alet

Soft format atmasını bilmiyorsan *#7370# yaz sonra 12345
Eğer kendin şifre koyduysanda onu yaz.

Eğer yapacaksan yedekleme yapmayı unutma
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar yorumlar için tşekkürler deniyecem
bu arada kasma sorunları örneğin : menüde geri gelirken veyatta menü girerken vs gibi şeylerde symbian anna kullanıyor arkadasım ne güzel seri bir şekilde kasma olmadan geçiyor
 

hbwolf

Üye
bilinen cfw'leri kullanırsan rahat rahat kullanırsın dostum. Forumda mevcut
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Hocam forumda görmüştümde yapmayı bilmiyorum :/ phoenix le felanmıs heralde tribe soktu valla
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Anıl hocam teşekkür ederim , deniyorum şimdi phoenix kullanmayı bilmiyordum çok iyi oldu
 

MaxipmaN

Üye
bu kasma olayı temaya bakar,kurduğun uygulamaya bakar piyano ve gitar uyguladası yüklemiştim sildim düzeldi
 

MaxipmaN

Üye
evolve+fp2 edition da kasmıyor kullanıyorum şu an
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...