c6 01 mi ? n86 mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pRime.

Üye
Tamam sen söylüyosan öyledir. şimdi doğruca gidip androidli alalım
 
 
Ben manual fokusçuyum beyler Ayrıca c6-01'de fixed fokus mudur nedir ondan var sabit odak yani hareket halinde sorun olmaz.
Spor modu falan varsa onu seçip net kareler yakalanabilir.
 

Epple

Üye
Nokianın n serisine nedense bir türlü içim ısınmadı.Yani o nokia'nın klasik takozluğunu hep gördüm n serisinde.Şu an c6-01 kullanıyorum ve hiç de şikayetim olmadı.Dokunmatiği olsun kamerası wifi falan filan..Bence hiç bakma n serisine.Git c6-01 al kardeşim.
 
Aynı telefonlara bile genelleme yapamazken komple N serisini tasa tutmak ne derece dogrudur bilemem.
Üstelik N serisi amiral gemisi gibi nokia'nın.Akıllı telefon olayını ben n serisinden ögrendim ilk olarak.
N900,N97 falan ne demekti arkadas bundan 2-3 sene önce.Aynı sekilde n95 olsun n96 n73 olsun hatta n70'e kadar gider bu is.
Kral telefonlardı rakip markaların telefonlarına telefon diyemezdin bunlar yanında ki N serisi hala amiral gemisidir nokia'nın ama isim yönetmeliginde degisiklige gitti ve artık harf kullanmayacaklar N,X,C,E falan kalmadı yani.
 

gececi61

Üye
    Konu Sahibi
sa0lun arkadaşlar c6-01 aldım ç0kta memnun kaldım kamera süper
 
c6-01 nerde n86 nerde?
tabiki c6
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...