Aynı telefonlara bile genelleme yapamazken komple N serisini tasa tutmak ne derece dogrudur bilemem.
Üstelik N serisi amiral gemisi gibi nokia'nın.Akıllı telefon olayını ben n serisinden ögrendim ilk olarak.
N900,N97 falan ne demekti arkadas bundan 2-3 sene önce.Aynı sekilde n95 olsun n96 n73 olsun hatta n70'e kadar gider bu is.
Kral telefonlardı rakip markaların telefonlarına telefon diyemezdin bunlar yanında ki N serisi hala amiral gemisidir nokia'nın ama isim yönetmeliginde degisiklige gitti ve artık harf kullanmayacaklar N,X,C,E falan kalmadı yani.