c6-01 iletim raporu

Sponsorlu Bağlantılar

ggss147

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 iletim raporu
merhaba.
Ben c6-01 kullanıyrm mesaj ayarlarında iletim raporunu açık yapmama ragmen iletim raporu gelmiyor bana eskiden geliyordu su anda mesaj attıktan sonra falan gelmiyor acık olmasına ragmen
Format falan attım düzelmedi nasıl düzeltebilririm ?
 


MaxipmaN

Üye
flash denedin mi?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
aynen hart yada flash at
 

ggss147

Üye
    Konu Sahibi
flash format falan atmadan düzeltme imkanım ????
 
Anil-D

Anil-D

Üye
yok
 


Üst Alt