C6-01 Hakkında 2 Sorum Var :

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C6-01 Hakkında 2 Sorum Var :
1. Arkadaşlar telefonumun tuş kilidinin gevşediğini hissediyorum bunu garanti yapar mı
2. Ve kameranın üstündeki kapağı bastırınca oynuyor bu 2 sini garanti yapar mı yaparsa kaç günde yapar ücret önemli değil telefon düzelsin yeter
 

enes_x

Üye
valla aynı sorun bendede var . Mesaj yazarken flan sinir kapıyom oynamasından . Bende garantiye bayramdan sonra yollamayı düşünüyorum
 
bndede oynuyor ddemekki bnden kaynaklanmıyormuş bnde bayramdan sonra garantiye verem
 

okitox

Üye
taş gibi benimki hala masaallah. Üretim hatası falan olabilir.
 
3-4 ay önce aldım telefonun başına neler geldi ama hala taş gibi arkadaşların dediği gibi üretim hatası olabilir
 
galiba üretm hatası benım kde
 

atakan25

Üye
telefonun mu var derdin var arkadaş
 

enes_x

Üye
üretim hatasıysa telefonu değiştirirlermi . Bide bende anna yüklenince ışık sensörü çalışmaz oldu . bu ışık sensörüde sizde çalışıyomu
 
    Konu Sahibi
Ben kullanmam isik sensorunu ama bi kere denedigimde calisti bi program vardi forumda ara brightness controller olmasi lazim
 

enes_x

Üye
bu programı bana öncedende önermişlerdi yinede saol Bu arka kapak oynaması kimde varsa sorunuzu müsteri hizmetlerine söyleyin . Eğer bu sorun telefonun kendi sorunuysa telefonu başka model ile değiştirler
 
    Konu Sahibi
Kesin degisrmi en azndan tamr etsnler
 
Eğer üretim hatasıysa telefonu değiştirebilirler ama bu çok düşük bir ihtimal..
Büyük olasıkla gerekli tamiratı ve bakımı yapıp teslim ederler size...

Bir önceki sayfadaki arkadaşa katılıyorum telefonunmu var derdin var
Hayatımızda en çok kullandığımız cihaz cep telefonu olunca haliyle sorunlarıda bitmiyor
 
benimde arka kapakta oynama vardı sağ üst köşede.kargaburun ile hafif içeri büktüm şimdi taş gibi
 
    Konu Sahibi
Benim bide tus kilidi gevsekligi var kac gunde hallolur bu sorun
 

enes_x

Üye
Zamanında Arçeliğin bi model buzdolabı sorunluymuş . o sorunlu buzdolabını değiştirip istediği modelleri almışlar . EĞer bunun üzerine düşersek hayal ama bi (n8) falan verirler o tuş gevşekliği bendede var
 

enes_x

Üye
nokia müşteri hizmetlerini aradımda Telefondaki genel bi sorun dedim . -servise yollayın tamir edelim dedi . Değiştirme ihtimali yokmu dedim .- 4 kere servise yollarsanız yenisini veririz dediler . Şimdi teli yollicam 22 gün telsiz mi kalcam . ben bu nokianın ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...