c6-01 dlna hakkında yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 dlna hakkında yardım
arkadaşlar konuyu yanlış yere açtıysam ilk önce özür dilerim
şöyle bir sorunla karşı karşıyayım.dlna destekli led tv aldım telefonumada dlna play programını yükledim
tv ye bağlanıyorum müzikleri çalıyor fakat resimleri dosya desteklenmiyor yada çalınamıyor diyerek açmıyor
öyleki cihazda yüklü olan orjinal duvar kağıtlarını açıyor ama telefondan çektiğim resim videoların hiç birini açmıyor
bir yerde yanlışlık yapıyorum gibi ama yinede değerli fikirleriniz ve yardımlarınıza ihtiyacım var
şimdiden teşekkürler
 
tv DLNA destekli ise bir de Nokia Play To uygulamasıyla dene
 
televizyon belki oynatmaya çalıştığın video formatını desteklemiyordur?
 

[ENGİN]

Üye
resim ve videoların hangı klasörde
 

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartındaki DCIM adındaki klasörde resimler telefonun kendi yarattığı klasör
 

[ENGİN]

Üye
açması gerekir ama neden açmıyor acaba?
 
uygulamayı kaldırıp tekrar kur ya da telefona hard format atıp play to uygulamasını yeniden yüklemeyi deneyebilirsin.
 
hard formatlık bir durum yok..play to beta aşamasında zaten..her cihazı veya her dosyayı tanımayabilir / okumayabilir en küçük problemde insanlara ''hard format at'' demekten vazgeçin artık..o telefonu toplamak yarım gün alıyor sonra
 

kesinlikle
 

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
hard format bir kere attım onuda atacağıma atmayacağıma bin pişman oldum zaten bir uygulama düzgün çalışmıyorsa hemen format atılmamalı diye düşünüyorum şunu öğrendim telefonun kendi kamerasından çekilen foto ve videoyu açmıyor ama başka fotoğrafları açıyor programın tam sürümünü bekkemekten başka çarede yok gibi
 
fazla detaylı incelemedim ama dediğim gii beta aşamasında olan bir program..zamanla gelişecektir mutlaka.şimdilik olduğu kadarıyla idare etmek gerekli.
 

alp047

Üye

kardeş benim tvde dlnayı destekliyor sen nasıl çalıştırdı ben birtürlü bağlanamadım bana bilgi verirsen sevinirim
 
play to programını en az 1 senedir kullanıyorum. hala telefonumda yüklü çalışıyor. sadece fikrimi söyledim istemeyen yapmaz... sadece yardımcı olmaya çalışıyorum.
 

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
kardeş benim tvde dlnayı destekliyor sen nasıl çalıştırdı ben birtürlü bağlanamadım bana bilgi verirsen sevinirim

telefon modem aracılığıyla tv ye bağlanıyor.
wi-fi modem olması gerekiyor sanırım.tv de modeme bağlı olması gerekiyor ve uygulamayla tv de seyredebiliyorsun fotoğraf uygulama ve videoları
 
bu arada led tw samsungsa sa sktntı onu dıyem aynı hata bende mewcut
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...