C6-01 Dış Görünüş ve Fotolar

Sponsorlu Bağlantılar

79mm79

79mm79

Üye
valla arkadaş ne diyim sonrada eklediğin fotolar da süper. :oke: c6-01 modası ;). bende birçok araştırma sonucu seçtim bu telefonu fakat. kilis ve antepte. telefonuma uygun aksesuar bulmakta zorluk çekince üzüldüm biraz. her çeşit telefonun kaçağının ve orjinalinin bulunduğu memleketimde bir tane c6-01 kılıf ve ekran koruyucu bulamadım. en son geçen hafta internette gezerken bi site buldum. silikon kılıf 3 lira ekran koruyucu filmin 4 tanesi 5 lira kargo ücreti de 4 lira hemen sipariş ettim ertesi gün geldi :)
 


Quaresma53

Quaresma53

Üye
küçük bi telfon geçen inceledim çok tatlı yaw sempatik bir tpi var valla :)
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Şu yeni resimleri de bi koyayım...

----------Eklendi @ 23:53:14 ---------- Yazıldı @ 23:51:19 ----------









----------Eklendi @ 23:54:37 ---------- Yazıldı @ 23:53:14 ----------





 
SilentOne

SilentOne

Üye
hakkaten neyle çektiysen makro pozlar süper yaknda bnde çeker koyarım :)
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Yeni fotolarda çok güzelmiş cidden...
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
uruno

uruno

Üye
[sıze=2][ı][ımg]http://a1111.hizliresim.com/r/v/s3bg.jpg[/ımg][ımg]http://c1111.hizliresim.com/r/v/s3bz.jpg[/ımg][ımg]http://c1111.hizliresim.com/r/v/s3c3.jpg[/ımg][ımg]http://a1111.hizliresim.com/r/v/s3c8.jpg[/ımg][ımg]http://a1111.hizliresim.com/r/v/s3cd.jpg[/ımg][/ı][/sıze]
bu temanın adı nedir dostum:
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
resimlerdeki temalar.
1. Kayu v 4.0
2. Pillows blue

özellikle ikinci telefona mükemmel oluyor. Neon mavi çok güzel görünüyor. Bütün arkadaşlar akşam kafede hayran kaldılar. Çok tatlı görünüyor.
 
uruno

uruno

Üye
@okitox
@cankartal

teşekkürler tele yükledim gerçekten çok güzel ama kayu v4 ün linkini bulamadım.
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
@okitox
@CanKartaL

teşekkürler tele yükledim gerçekten çok güzel ama kayu v4 ün linkini bulamadım.



al kardeşim...
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
uruno

uruno

Üye
@okitox:oke:
 
tarxhn

tarxhn

Üye
tema için saol
 
berat.3851

berat.3851

Üye
Ben de metalik kasa olanı var siyahtan daha karizmatik bence çok memnunum cihazdan dört dörtlük gerçekten herşeyiyle..
 
atakan25

atakan25

Üye
işte benim telefonum
 
qsaw

qsaw

Üye
Canon SX120IS... f2.8 odak 1 cm...



Şu görüntüyü alabileceğiniz o seviyenin en iyi aleti SX120is...
Kardeş aldım ben makineyi CANON 1100D+MACRO LENS (ÇOK PAHALI ÖDÜNÇ ALDIM) ama ayarlamak zor :D
 
Cyber Shot

Cyber Shot

Üye
fotoları görünce telefonumla gurur duydum :)
 
Asteroid9

Asteroid9

Üye
Pillows blue da menüdeki müzik simgesi aynı kalmış diğerleri mavi olmuş.neden olabilir?
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Pillows blue da menüdeki müzik simgesi aynı kalmış diğerleri mavi olmuş.neden olabilir?

sırf o yüzden kullanmıyorum temayı diyebilirim :S
müziği uygulamalara falan atmak da istemiyorum açıkcası
 


Üst Alt