C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v2.0 25.04.2012

Sponsorlu Bağlantılar

Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v2.0 25.04.2012
RM-718
111.030.0609

Sistem Hacklidir. Menüden Rom Patcher'dan Install Server ve Open4all yamalarını aktif ediniz.

Yeni Eklenen Özellikler
Mesajlarda simge ekle 4 sayfa olarak ayarlandı.
Hava Durumu Widgeti 20.00.1
Webbrowser 8.3.1.1 (DustoJniK'e Teşekkürler :) )
Flip Clock Eklendi.
Notlar Widgeti Eklendi.
Extra Buttons kaldırıldı. Yerine kısayol olarak Keylock uygulaması konuldu.
E-mail Widgetleri eklendi. (1 satır - 2 satır - 3 satır)
Batarya bilgisinde sorun vardı düzeltildi.
Widgetlerdeki mavi renk kırmızı yapıldı.
Widgetleri CFW ye gömememiştim şimdi onuda hallettim.
Sadece Elegant Clock sorun çıkarıyor onu gömmedim o yüzden. ( 'i burda kurarsanız daha iyi olur)

Özellikleri
N9 Popup Clock Eklidir. Yatay ekrandada çalışır.
ivo777 v4.0 Batarya Modu eklenmiştir.
Disable Ovi Signing
Açılış Animasyonuna dokunmadım.
Hava Durumu Widgeti
Yeni simgeleriyle widgetler;
Hava Durumu Widgeti
Bluetooth
3G/2G
Mobil Veri
Hatsız
Düzenlenebilir Ekolayzer ve Ön tanımlı yeni ekolayzerler
FP 1 Müzik Çalar v17.1.13 (Şarkı sözü ekli ise gözükür)
FP 1 Multitasking
Yeni digital saat
Yeni analog saat
Text Clock
Flip Clock
Nokia 808 Effects (Ekran döndürme animasyonu iphone)
Mobil Veri İzleyicisi
Bauhaus Font
Bildirimler Widgeti
Power Buttons simgeleri
Screen Snap Türkçe
Keylock
Batarya Bilgisi
Mesajlarda simge ekle 4 sayfa olarak ayarlandı.
Notlar Widgeti


Ovi Suite ile arama gereci gibi şeyleri güncellemenizde fayda var.

RESİMLER


















Link;



kurtulus40 'a öğrettiği şeyler için teşekkürler :)

Ayrıca font değiştirmek isteyenler değiştirdiğinde power buttonundaki simgeler fonta gömülü olmadığından sorun yaşayacaklardır. 3 adet font paylaşıyorum. Yeterli bunlar. Kurulumu içinde yazıyor.

 
  • Beğen
Tepkiler: akçatlı, doctorrr, Dampierre ve 2 diğerleri


'Sefer

'Sefer

Üye
hava durumunun yeni versiyonu mu çıktı ?
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Evet resimleri ekleyince görebilirsiniz.
 
'Sefer

'Sefer

Üye
bekliyorum :)
 
Febris

Febris

Üye
İyi iş çıkarmışsın bende cfw yaptım kullanıyodum en iyisi kendi böyle hazırlamak / yeni web tarayıcı yok galiba içinde. / Suan Tarayıcı için belco2 kullanıyorum ama bu cfwyide deneyecegim : )
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Onu bulamadım ya v3 de eklicm
 
ЯReiS

ЯReiS

Üye
Bravo cok guzel olmus..eline saglik.
 
  • Beğen
Tepkiler: hayalet2304
DustoJniK

DustoJniK

Üye
Buyur arkaşım CFW'n için eksik olan tarayıcı dosyaları.bu linkten dosyayı indir ve Rofs3 de gerekli yerlere koy flashla webbrowser 8.3.1.1 olacaktır.

Link:
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Eline sağlık güzel bir cfw olmuş anlaşılan
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Yazı tipi çok hoş.Baya güzel bir cfw'ye benziyor.Eline sağlık.:oke:
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
merak ettiğim sıfırdan kendin mi yaptın yoksa belco2 nin cfw'sini mi recoverladın :)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Buyur arkaşım CFW'n için eksik olan tarayıcı dosyaları.bu linkten dosyayı indir ve Rofs3 de gerekli yerlere koy flashla webbrowser 8.3.1.1 olacaktır.

Link:

Çok iyi oldu bu teşekkür ederim :)

Eline sağlık güzel bir cfw olmuş anlaşılan

Yazı tipi çok hoş.Baya güzel bir cfw'ye benziyor.Eline sağlık.:oke:

Deneyip yorum yaparsanız sevinirim eleştiriye açığım :)

merak ettiğim sıfırdan kendin mi yaptın yoksa belco2 nin cfw'sini mi recoverladın :)

0 Orjinal CFW yi editledim. Navifirmden indirip.
 

kuralsiz9

Üye
Bir kaç sorum var benim:

1-Daha hiç cfw kurmadım orj. halinden fazla mı olur şarjı daha mı iyi yani?
2-Oyun performansında azalma falan oluyor mu ?
3-Aramada not:etkin aramalar uyarısı kalktı mı acaba ?
4-Açılışta kurulan shazam falan kaldırdınız mı ?
teşekkürler.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
eline sağlık o zaman tekrar :) maxicep aliesine hayırlı olsun
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Bir kaç sorum var benim:

1-Daha hiç cfw kurmadım orj. halinden fazla mı olur şarjı daha mı iyi yani?
2-Oyun performansında azalma falan oluyor mu ?
3-Aramada not:etkin aramalar uyarısı kalktı mı acaba ?
4-Açılışta kurulan shazam falan kaldırdınız mı ?
teşekkürler.

orjinal cfw üzerine fazla birşey eklemedim. Sistem performanslarını ellemedim sadece batarya modu kurdum. Daha fazla dayanacaktır.
Oyunlarda sorun olmaz
etkin aramalar yazısını kaldırmaya gereksinim duymadım.
Shazam falan duruyor. Orjinal yazılımlara dokunmadım

---------- Eklendi @ 20:23:26 ---------- Yazıldı @ 20:22:31 ----------

Web browseride ekleyp link vericem
 

kuralsiz9

Üye
Peki kardeş teşekkürler link gelsin de uğraşalim biraz daha ilk olcak ama yaparım ve yorum yaparım
 
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Apatay
Febris

Febris

Üye
batu sabırsızlıkla beklıyorum tam boyle temız bı cfw yapıyordum senın konunu gordum saat kaçta gelcek lınk.
 
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Apatay
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Eve şimdi geldim upload ediyorum. Kullandıktan sonra yorum yaparsanız sevinirim.
Ayrıca Elegant clock kurun. Cfw gömemedim linkini verdim.
 


Üst Alt