c6-01 anna 25.007 güncellemesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 anna 25.007 güncellemesi
arkadaşlar dün biraz çekinerekte olsa anna ya geçtim.Ama çekinmemin boşa olduğunu gördüm.

Güncellemeyle ikonlar değişip hoş bir görüntü oluyor.Bu biraz karışıklığa yol açsada alışınca düzeliyor.
Telefonda hız belli bir şekilde artıyor. (daha önceki sürümden bence hızlı) çabuk cevap veriyor ekran geçişlerinde.Hatta pc ye bağlarken bile hemen bağlanıyor
Şunu önemli olarak hatırlatıyım 1 günde şarj bitirdiği felan yok.Önceki sürümle hemen hemen aynı.Akşama kadar cihazı kurcaladım eve geldiğimde 4 diş görünüyordu
Güncellemeyle İnternet radyo,commuinicator,intranet uygulamaları geliyor.

Eksileri ise ovi haritalar yüklü olarak gelmiyor.Sonradan indirmek lazım.Ben indirmedim sygic kullanıyorum.
Bazı oyunlarda ise ses sorunu baş gösteriyor.Fragger-angry bird rio oyunlarında ses ya çıkmıyor yada cızırtılı bir şekilde duyuluyor.Önceki sürümde böyle bir sorun yoktu
Malesef ovi mağazada indirme sorunu yaşanıyor.Onunda kolayı var teli bilgisayara bağlayıpta ovi suite açılınca ordan yüklemeleri sorunsuz yapabiliyorsunuz.
 


colarap

colarap

Üye
sağol dostum çoğu insana bu konuda yardımcı oldun ben de çekiniyorum geriye dönülmüyor diye ama mesaj yazarken t9 la mesaj ekranı kapanıyo böyle giderse ben de geçicem
 
u_cosar

u_cosar

Üye
Annaya geç ben belleyi bekliyorum :ehe
 
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
sağol dostum çoğu insana bu konuda yardımcı oldun ben de çekiniyorum geriye dönülmüyor diye ama mesaj yazarken t9 la mesaj ekranı kapanıyo böyle giderse ben de geçicem

kardeşim geç.Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ne takılma ne donma var hiç bir sorun olmadan gayet güzel ve rahatça kullanıyorum
 

syildirimmm

Üye
anna çok rahat bence:d:
 
keys1903

keys1903

Üye
eski surume gore anna guzel sarj eskıdende 1gundu sımdıde aynı 3 saat nete grıyorum 2 saat radyo 1 saat oyun 1 saat konusmaya bence yeterlı
 

semih1404

Üye
bende de gunde 2-3 saat internet 2 saat oyun mesajlasma ve 2 saat konusma 1.5 gun sarj gdıyor. Hıc kullanmadıgım zaman 3 gune kadar cıkıyor
 
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
daha öncelerde bir çok arkadaş şarj dan şikayet ediyordu
ama şimdiki sürümde yersiz olduğunu çok rahatça söyleyebilirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt