warriorofislam
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yine Selamun Aleykum.
İlk sorum şu: Telefona kilit kodu koymayı başarabildimFakat güvenlik kodu gibi tuşları açmak isteyince kod istiyorya hani.Ben de ekranı kilitlediğimizde şifre sormasını istiyorum.Bilen biri anlatabilir mi Şimdiden teşekkürler...
Bunu yapabilmek için telefona otomotik kilitlenme süresi koymalısın minimum 1 dk malesef
Ayarlara gir telefon yönetiminden güvenlik ayarlarına gel ve telefonun otomatik kilitlenme süresi kısmına gel ve 1 yaz.
Telefonun tuslarını kilitledikten sonra 1 dk geçmesi gerekli kilitlenmesi için tabi kurcalanmadan
Peki e yi kaldır ne işe yarıyor ??arkadaşım e yi kaldır desen birşey olmaz merak etme bluetooth ile alınan dosyaları da mesajlardan şu şekilde temizleyebilirsin menü uygulamalar ofis dosya yöneticisine girip e yi sec oradan received files var oraya gelir oradan istediğin klasöre taşı bazı cihazlarda öyle yapıldığı halde halen mesajlarda görülüyor deniyor sende de öyle oluyorsa mesajlardan görünen dosyaları sil işlem tamamdir
hafıza kartını çıkartırken kullanılıyor oPeki arkadaşlar bu cihazda RAM temizliğini nasıl yapacağım. Birde kendiliğinden F secure var ve sadece Anti-Theft özelliği açık.İşe yarar mı bu antivirüs yoksa ben sitesinden kaspersky ı indirdim symbian 3 uyumlu. Onu mu yükleyeyim ?----------Eklendi @ 23:38:06 ---------- Yazıldı @ 23:32:41 ---------- Peki e yi kaldır ne işe yarıyor ??
hafıza kartını çıkartırken kullanılıyor o
evetYani hafıza kartını çıkartmadan önce o işlemi mi uygulayayım...
Aynen öyle bazı kartlarda sorun çıkıyordu önceleri ve çıkar tak çıkar tak yaptıkça biçimlendirmek zorunda kalınıyordun en sonunda.Yani hafıza kartını çıkartmadan önce o işlemi mi uygulayayım...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?