C6-01 aldım amma :)

    Konu Sahibi
C6-01 aldım amma :)
Yine Selamun Aleykum.

Arkadaşlar konu kirliliği yaptığım için özür dilerim fakat forumun amacı da bu değil mi zaten

C6-01 'İ TİMden bugün pazarlıkla 6 taksit 580 e aldım 0 komisyon.Allah (c.c)'a çok şükür.Telefonda hiç bir sorun yok fakat önceki telefonum samsung u900 olduğu için bu işletim sistemine geçince dondum kaldım İnanırmısınız telefonu kullanamıyorum.Bu işletim sisteminde uzmanlaşmış biri bana yardım edebilir mi soru sorsam?

----------Eklendi @ 22:45:17 ---------- Yazıldı @ 22:42:20 ----------

İlk sorum şu: Telefona kilit kodu koymayı başarabildim Fakat güvenlik kodu gibi tuşları açmak isteyince kod istiyorya hani.Ben de ekranı kilitlediğimizde şifre sormasını istiyorum.Bilen biri anlatabilir mi Şimdiden teşekkürler...
 
Yıllarca telefon kullanmıs ve yeni ilk defa symbian kullanan bir kisi,dur bi resmini çekeyim senin.
Sen tüm sorularını yaz arkadasım yardımcı oluruz
 
Tepkiler: warriorofislam
    Konu Sahibi
Tek tek sorsam . İlk soruyu sordum :d
 

nonamex

Üye
2-3 güne alışırsınız, Symbian'da ayar yapması kolaydır.
 

Bunu yapabilmek için telefona otomotik kilitlenme süresi koymalısın minimum 1 dk malesef
Ayarlara gir telefon yönetiminden güvenlik ayarlarına gel ve telefonun otomatik kilitlenme süresi kısmına gel ve 1 yaz.
Telefonun tuslarını kilitledikten sonra 1 dk geçmesi gerekli kilitlenmesi için tabi kurcalanmadan
 
Tepkiler: warriorofislam

nonamex

Üye

Güç tuşuna basıp cihazı kitle diyerek 1 dakika bekleme olayından kurtulabilir ama tuş kilidi ile 1 dakika beklemeden otomatik devreye girse gerçekten iyi olurdu
 
Tepkiler: warriorofislam
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim onu yapmıştım ama o olmaz diye düşünüp kaldırmıştım. Şimdi 2. Sorum:

Bu gelen mesajları sim karta kayıt etmek istiyorum nasıl olacak.Yani gelen mesajlar sime gitsin.Yine teşekkürler.

Birde arkadaşlar güç tuşuna bastım ve altta E hafızasını kaldıra dokundum.Bir sorun olur mu ?
 
Yeni cihazlarda sim karta mesaj kaydedilmiyor hocam
 
Tepkiler: goblet ve warriorofislam
    Konu Sahibi
Biz bayağı bir çağ dışı kalmışız. Teşekkürler üstad. 3. sorum:

Mavidiş (bluetooth) ile alınan dosyaları hafıza kartına yönlendirmeyi nasıl yapacağız.Yani direk hafıza kartına gelsin istiyorum ...
 
hayırlı olsun öncelikle arkadaş 1 hafta içinde başka konu acabilr konu başlıgı aynen şöyle olcak:c6-01 sertifika hatası yardım lütfen diye daha sonra bi konu daha:hack nası yapılır yardımm 3. Konuda: cfw nedir nasıl atılır yardımmmm şeklinde olucak

----------Eklendi @ 23:10:34 ---------- Yazıldı @ 23:10:01 ----------

böyle böyle bu iş gitcek
 
Tepkiler: goblet
Mavidis ile alınan dosyalar mesajlarda kalıyor ve mesajların kullandıgı hafızayı hafıza kartı yaparsan bu sorun çözülür.
Zaten bildigim kadarıyla direkt alınan dosya hafıza kartına gidiyor.Özel bi ayarı yok bluetooth ile alınan dosyalarıın
 
Tepkiler: warriorofislam
    Konu Sahibi
Arkadaşlar güç tuşuna bastım ve altta E hafızasını kaldıra dokundum.Bir sorun olur mu ? Yine sorayım içime kurt düştü .
 

__xXx__

Üye
arkadaşım e yi kaldır desen birşey olmaz merak etme bluetooth ile alınan dosyaları da mesajlardan şu şekilde temizleyebilirsin menü uygulamalar ofis dosya yöneticisine girip e yi sec oradan received files var oraya gelir oradan istediğin klasöre taşı bazı cihazlarda öyle yapıldığı halde halen mesajlarda görülüyor deniyor sende de öyle oluyorsa mesajlardan görünen dosyaları sil işlem tamamdir
 
Tepkiler: warriorofislam
    Konu Sahibi
Peki arkadaşlar bu cihazda RAM temizliğini nasıl yapacağım. Birde kendiliğinden F secure var ve sadece Anti-Theft özelliği açık.İşe yarar mı bu antivirüs yoksa ben sitesinden kaspersky ı indirdim symbian 3 uyumlu. Onu mu yükleyeyim ?

----------Eklendi @ 23:38:06 ---------- Yazıldı @ 23:32:41 ----------

Peki e yi kaldır ne işe yarıyor ??
 
Anti virüs varsa içinde o kalsın ekstra biseyler aramana gerek yok.
Gelen dosya dosya yöneticisinde alınan dosyalara gelir yada received ordan al istedigin yada uygun bölüme tası.
Ama alınan dosyan mesajlarda gözükecektir.Tasıdıktan sonra mesajlardan silebilirsin alınan dosyayı.
 

__xXx__

Üye
hafıza kartını çıkartırken kullanılıyor o
 
Yani hafıza kartını çıkartmadan önce o işlemi mi uygulayayım...
Aynen öyle bazı kartlarda sorun çıkıyordu önceleri ve çıkar tak çıkar tak yaptıkça biçimlendirmek zorunda kalınıyordun en sonunda.
Bu sekilde bi önlem alınmıs.Yani telefona haber veriyosun çıkarıcam ona göre gibi