Üstad aynen şu şekil. Kendinden iPhone:
nUnlock'dan falan bıktım artık. Doğalından olmayacak gibi. Hay ben bu bilmem ne cfw korumasının...
bunun dosyasını phoenix veya JAF'la flashlayamaz mıyız yav? Çöker mi telefon?
5800 çökmüyorken bizim ki çöküyor...