c503 güncelleme var ciddiyim şaka değil

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahmetc503

    Konu Sahibi
c503 güncelleme var ciddiyim şaka değil
ovi suiteye sabah girdiğimde yok du şimdi var gözüküyo bide siz bakın inşallah doğrudur
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
ben güncelledim kardeşim ay oldu o çıkalı v20
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Ne güncellemesi yazılım mi cihaz güncellemesi
 
'Patron

'Patron

Üye
v20 o yav. ahmet guncellememısdı heralde
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Hmm Tmm Gözün Aydın Ahmet :)
 

ahmetc503

    Konu Sahibi
yoo onu güncelledim şimdi gne güncelleme var gözüküyo ama tıklayınca güncellemiyo sanırım ovi suitem kafayı yedi
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Ovi Suitenin Yeni Sürümü Çıktı Belki De O'Dur
 

maxihayri

Üye
20.0.024. çıktı.web programı deisio.stabil ve hata az . :aha:
(konu tarihi?)
 

ahmetc503

    Konu Sahibi
ewet heralde bendeki de radyo boşuna heyecan yaptımm yaa kusura bakmayın
 

Uqur5445

Üye
beyler benım wersyn v20 msj lara ifade geldı tarayıcı dgşti tus kıldndekı saat buyudu super oldu wala
 
azrock

azrock

Üye
Bir de bir güncellemeyle C6 kilidi gelse... :ağlarım:
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Onun kilidi nasıl sürüklemeli falan mi
 
azrock

azrock

Üye
Onun kilidi nasıl sürüklemeli falan mi


Üstad aynen şu şekil. Kendinden iPhone:







nUnlock'dan falan bıktım artık. Doğalından olmayacak gibi. Hay ben bu bilmem ne cfw korumasının... :off:



bunun dosyasını phoenix veya JAF'la flashlayamaz mıyız yav? Çöker mi telefon?


5800 çökmüyorken bizim ki çöküyor...:'(
 
watercity

watercity

Üye
Üstad aynen şu şekil. Kendinden iPhone:







nUnlock'dan falan bıktım artık. Doğalından olmayacak gibi. Hay ben bu bilmem ne cfw korumasının... :off:



bunun dosyasını phoenix veya JAF'la flashlayamaz mıyız yav? Çöker mi telefon?


5800 çökmüyorken bizim ki çöküyor...:'(

bu koruma s^3 te de var onlar hacklendi diye biliyorum bizimki niye olmuyor
 
azrock

azrock

Üye
Bana istediğiniz lafı, küfürü edin valla...


Sırf şu bir koruma yüzünden ciddi ciddi 5230 gibisinden bir şeyler almayı düşünüyorum.

5800 fiyatı da fazla; hem iPod Touch var. Onla kullanıcam...:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt