PureFood Üye fatih_hirka' Alıntı: izlenmezmi kardeşim n8 prosu attım flaslite çatır çatır açıyo Genişletmek için tıkla ... Hadi ya Facebooktan falan mı yani ??? Flashlite'ı nasıl attın olsa çoktan herkes yapardı bunu
fatih_hirka' Alıntı: izlenmezmi kardeşim n8 prosu attım flaslite çatır çatır açıyo Genişletmek için tıkla ... Hadi ya Facebooktan falan mı yani ??? Flashlite'ı nasıl attın olsa çoktan herkes yapardı bunu
fatih_347 Kapalı Hesap arkadasın abisi prpgramcı telefonun heryerini milimine kadar bilio.bu arada telefonu satmaktan vazgectim.sıfır c6-01 alcam 600 liraya cok yakında symbian 3 bölümünde olacam.
arkadasın abisi prpgramcı telefonun heryerini milimine kadar bilio.bu arada telefonu satmaktan vazgectim.sıfır c6-01 alcam 600 liraya cok yakında symbian 3 bölümünde olacam.
'Patron Üye Konu Sahibi fatih_hirka' Alıntı: arkadasın abisi prpgramcı telefonun heryerini milimine kadar bilio.bu arada telefonu satmaktan vazgectim.sıfır c6-01 alcam 600 liraya cok yakında symbian 3 bölümünde olacam. Genişletmek için tıkla ... hee tamam kardeş.
fatih_hirka' Alıntı: arkadasın abisi prpgramcı telefonun heryerini milimine kadar bilio.bu arada telefonu satmaktan vazgectim.sıfır c6-01 alcam 600 liraya cok yakında symbian 3 bölümünde olacam. Genişletmek için tıkla ... hee tamam kardeş.
'Patron Üye Konu Sahibi adrianoo' Alıntı: i7500 face den her turlu vıdeo ızlersın web dende skyfire var dusunursen pm at Genişletmek için tıkla ... düşünüyorummmm
adrianoo' Alıntı: i7500 face den her turlu vıdeo ızlersın web dende skyfire var dusunursen pm at Genişletmek için tıkla ... düşünüyorummmm