C5-03 Güncelleme Geldimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 Güncelleme Geldimi
Arkdaşlar c5 e güncelleme geldimi benim telde gözükmuyorda
 
Geldi v20 Oldu O Kadar Konu Açıldı Görmedin Mi
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl yapıcam tel üzerinden nokianın sitesinde menü uygulamalar cihaz güncellemelerene tıkla filan diyor ancak uygulamlarda cihaz güncellemesi diye bişi yok
 
ne telefonda,ne ovi suite nede nokianın sitesinde bir güncelleme bulamadım
 
Hangi sürüm yüklü en son v20 yüklü belki yüklemişsindir
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
ona nereden bakıcaz

----------Eklendi @ 18:39:37 ---------- Yazıldı @ 18:32:46 ----------

*#0000# YAPTIĞIMDA yazılım sürümü :v12.0.023 özel sürüm var12.0.0230316.02
BUNLAR YAZILI SÜRÜM OLARAK YENÜ GÜNCELLEŞTİRME FİLAN ARAŞTIRMI NE VARDI SEÇENEKLER ONA TIKLADIM BULUNAMADI DİYO
 
Ovi Suite kur bak normalde *#0000# yapıp güncellemeleri kontrol et dediğinde bulması lazımdı neyse artık bide yazılarını büyük yazmaman lazım forum kuralı
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
forum kuralı beleritiğin için *#0000#yapıyorum çok bekliyorum sonra kapatıyorum 10 dk bekliyorum olmuyo ama dün yaptığımda yok dedi bu nasıl iş yahu
 
benmde cepten kntrol ednce buluyodu.ama ovide yok gzkyodu .d neyse hallettm v10 dan v20ye ckti.d
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Aradaşlar halen gözükmüyor nokia sitesinde gözüküyo ovide yok shotware mi ne ondasa yok teledede yok sinir etti he bu tel.D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...