C5.00.2 yeni yazilim cikti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erdmerdm

erdmerdm

Üye
    Konu Sahibi
C5.00.2 yeni yazilim cikti
101.003 sabah yukledim ne yenilikler var acaba
 


WaLLcoT

WaLLcoT

Üye
3.2 için mi 5mp için mi?
 
erdmerdm

erdmerdm

Üye
    Konu Sahibi
5mp
 
kadikoy

kadikoy

Üye
neler değişti ,artılar ve eksiler halinde yazarsanız
bizde ona göre yükseltiriz..
 
erdmerdm

erdmerdm

Üye
    Konu Sahibi
sadece kulaklikla muzik dinlerken yuksek ses uyarisi yapti okadar baska bisey farketmedim daha
 
kadikoy

kadikoy

Üye
tmm.mutlaka başka iyileşmelerde vardır.
bulduğunda paylaşırsan faydalı olur..
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
nokiadanda zaten bu beklenirdi
 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
bide foto çekerken menü şeridinde yazılay kayarak görünüyodu şmdi sonerek kayboluyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt