Büyük bir sorunum var yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bitlisadilcevaz

Üye
    Konu Sahibi
Büyük bir sorunum var yardım
Arkadaşlar telefonum c6 00 nokıa hattım vodafon internete giremiyorum yer iminden veya sabit bir adres yazıyorum bozuk bir program gibi tarayıcı beni atyor giriş sayfasına geliyorum internetim var bilgisayara bağlayıp giriyorum ama telefondan giremiyorum fabrika ayarlarını yükledim ve hafız kartına reset attım bunla bir alakası olabilir mi? bilmeyen varsa telefon 5800 aynı mantıkta çoğu şey benzer

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar ovı açılıyor ama tarayıcı açılmıyor hiç yardım edecek yok yönetici yok mu?
 

tewatur_06

Üye
kardeşim büyük ihtimal yaptığın veri alışverişi yüzünden telefonuna virüs bulaşmış olabilir. o sorunu fabrika ayarlarına dönerek yada hafıza kartını bişçimlendirerek çözmezsin. iki çare var ya teknik servise gönderip 30 iş günü beklersin yada özel teknik servislere verip 15 20 civarında bi ücretle yaptırabilirsin telefonun garanti kapsamından da çıkmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt