bitlisadilcevaz
Üye
Büyük bir sorunum var yardım
Arkadaşlar telefonum c6 00 nokıa hattım vodafon internete giremiyorum yer iminden veya sabit bir adres yazıyorum bozuk bir program gibi tarayıcı beni atyor giriş sayfasına geliyorum internetim var bilgisayara bağlayıp giriyorum ama telefondan giremiyorum fabrika ayarlarını yükledim ve hafız kartına reset attım bunla bir alakası olabilir mi? bilmeyen varsa telefon 5800 aynı mantıkta çoğu şey benzer
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar ovı açılıyor ama tarayıcı açılmıyor hiç yardım edecek yok yönetici yok mu?
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar ovı açılıyor ama tarayıcı açılmıyor hiç yardım edecek yok yönetici yok mu?
