Buyrun Sigara Odasına...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Buyrun Sigara Odasına...









burda sigra içmek isteyen varmı
 
  • Beğen
Tepkiler: Bora ve TuRkiShCowboy


Odysseus

Odysseus

Üye
Sigarayı bırakıyorum :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
Enteresan Ama Güzel :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
çok anlamlı iyiki içmiyorum :) teşekkürler
 
Bora

Bora

Üye
Düşündürücü. Ancak hepimiz biliyoruz. Her ne kadar bırakma denemeleri yapsakta bir süre sonra yine başlıyoruz.Bu illetten kurtuluş yok Adem Abi. Sonuçta hepimizin gideceği yer toprak altı. Kimi erken gider kimi geç.Geç gitmek mi iyi erken gitmek mi bu da kişisine göre değişir.

Çok manalı oldu galiba.:ehe Neyse :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 2625978
Cevap
3
Görüntüleme
270
belgeadam
Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61


Üst Alt