Bütün Maxicep Sakinlerinin Dikkatine!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Pure Life

Pure Life

Üye
    Konu Sahibi
Bütün Maxicep Sakinlerinin Dikkatine!
Bir grup terörist ceza evinden kaçmıştır. Görenlerin yada yerini bilenlerin !55 e haber vermeleri rica edilmektedir. Teröristler son derece tehlikeli ve silahlı :ehe Şimdi INTERPOL'un kırmızı bülteniyle aranıyorlar.




Crazy Girl ; KOD ADI MELEK YÜZLÜ ŞEYTAN




Sevimli ve çılgın görünür. Ama içinde tam bir piskopat vardır. Façalı kollarıyla ve yüzüyle kendini ele verir. Ellerini kullanmadan aynı anda 12 kişiyi öldürebilir. (çenesiyle):ehe En son okuldaki öğretmeni kendini çenesinden kurtarmak için 10 kattan atarken görüldü. Elinden yaşlı bir kadın kurtuldu o da kadın sağır olduğu için :ehe


Minoo ; KOD ADI MİNNOŞ



Küçük görünüşüyle kendine has tavırlarıyla çok iyi bir oyuncudur :ehe Enteresan ruj sürme tekniğiyle dikkat çeker. Gece rüyanıza girdiğinde sabah sağ çıkmanız imkansızdır.:ehe Boyu çok kısa olduğundan en son görüldüğü tarih malesef hatırlanamıyor:ehe

Turkıshcowboy; KOD ADI Form sapığı



Kod adından da belli olduğu gibi Barbie bebekleri kötü emellerine alet eden bir suçlu. :ehe Fıldır fıldır dönen gözleriyle tanınır :D Gördüğünüz yerde arkanıza bakmadan kaçın :ehe


Arslansem; KOD ADI FANATİK



Galatasaraylı olan bu suçlu fenerbahçeli olanları öldürüyor. Kendisine sarı boya enjekte edip kesseler kanım sarı kırmızı akar demesiyle tanınan suçlu, en son alisamiyen de fenerbahçenin yenilmesiyle göbek atarken görüldü. Sonra kendisinden haber alınamadı :ehe


Anıl Umut; KOD ADI öss



Bu yıl girdiği sınavda sınav sonucu istediği tarihte açıklanmadı diye Ösym yetkilerini 1098 yerinden bıcakladı. Bıcakladığı yerlere kalem diken suçlu en son istanbul üniversitesini yakmaya çalışırken görüldü.


Praetor; KOD ADI ÇENESİ DÜŞÜK



Bu suçlu tanımamak için 10 numara miyop olmak lazım. Uzmanlara göre erkek cinsi onun kadar konuşmazmış :ehe O bakımdan cinsiyeti hakkında elimizde net bir bilgi yok.:d: En son maltepe de çenesini yerden toplarken görüldü. :ehe


Negative; KOD ADI BMW DELİSİ



Bu suçlumuzun hayat hikayesi biraz acıklı :ağlarım: Tek istediği X6 sahibi olmak.:ehe alabilmek için donu da dahil herşeyini sattı :ehe Böyle alamayacağını anlayınca banka soydu yan kesicilik yaptı. Sokaklarda yattı. Bmw bayisinden araba çalmaya çalışırken yakalandı. Ceza evinde bmw göremediği için dayanamayıp kaçtığı tahmin ediliyor:naughty:


Ucx; KOD ADI MAFYA BABASI



Yer altının tanınmış isimlerdendir. Hakkında fazla yazılıp çizilmesini istemez. Bir kaç cümle daha yazsam yarına cenazemi yetiştirirsiniz o kadar yani :ehe

Aziz; KOD ADI PATLAK GÖZ




İnsanları gözlerini acarak korkudan öldürür.:aha: Böyle yaptığında ortalıktan alabildiğine sidik kokusu gelir. Altına kaçıranlar çok olur çünkü :ehe En son bir kreşte çocukları korkutup çikolatalarını almaya çalışırken görüldü :ehe


SamsunsporKOD ADI DAYI



İçlerinde en tehlikelisidir. Kurduğu ali cengiz oyunlarıyla ün kazanmıştır. Önce ders verir sonra öldürür :ehe Hayatın kuralı bu yeğen. Ne kadar uzağa gidersen git başladığın yere dönersin sonunda diyerek adama sözünü yedirtir. Allah düşmanımın başına vermesin:ehe

Huriş; KOD ADI DELİ BOZUK



Kılık değiştirmede uzmandır. Takma dışlerinde çok iyi bomba saklayıp devlet dairelerinin içerine girebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS, s@hr@, punqermojo ve 14 diğerleri


emre_6795

emre_6795

Üye
:kop:
 
Mert

Mert

Üye
:ohannes:
Canını seven kaçsın :ehe:ehe
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:zuhaha: mükemmeL mükemmeL koptum , süper hazırLamışsın Burcu :d::d:

ama tırstım da biraz :aman2: , iLk resim gerçek mi ki :hmmm
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Süper olmuş... :zuhaha: :zuhaha: :zuhaha:

Ata nın memeleri de sarkmış... :zuhaha:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
:zuhaha: :zuhaha: :zuhaha:

ya sana ne demeli samsunlu... :zuhaha:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 
minoo

minoo

Üye
:zuhaha::zuhaha:
:haha:
:kop2::kop: süper ya eline sağlık Burcum'mmm karnm ağrıdı gülmekten :D:D
ama bnm boyum 1.73 :naughty:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ya iyi güzel de ben neden Forum Sapıği oluyorum :lac:


:d:
 

Perfect!

Üye
:d: bunlar ne ya :kop:
 
huri$

huri$

Üye
superdi ellerine saglik peri kizim
geberdim gulmektennn:kop::kop::kop:
yalniz benim resmimi nasil buldun anlayamadim daha hiç resim koymami$tim
takma di$lerimi sigorta yaptirdim çok spesialler çunkum
 
minoo

minoo

Üye
süper ama değil mi :D:D
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
superdi ellerine saglik peri kizim
geberdim gulmektennn:kop::kop::kop:
yalniz benim resmimi nasil buldun anlayamadim daha hiç resim koymami$tim
takma di$lerimi sigorta yaptirdim çok spesialler çunkum

:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
 
osmisyum

osmisyum

Üye
:ehe:kop::kop::kop::d::d:
SÜPER HAZIRLAMIŞSIN....
 

Perfect!

Üye
aynen çok güzel olmuş :ehe
 
Mss Yzc

Mss Yzc

Üye
yakalarsam :D:D :dover:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt