Bütün maxi üyeleri davetlidir :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Bütün maxi üyeleri davetlidir :)


Mc Donald's da işe başlıyorum bu gün 4-11 arası.. bütün maxi üyeleri davetlidir.. gelip bi kolamı içebilirsiniz :P: :)

özellikle nazy ve grafix i bekliyorum =)
tam ne günler çalışıcam bilmiyorum ama siz gelin, ben sizi bulurum :) hadi iyi forumlar millet, orucu bozmayın, 4 saat hamburgerler içnde oruçlu olucam , allah sabır versin bana :P:
 


canted

canted

Üye
hakkattende sabır versn tamda gününü buldu:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:ehe :ehe :ehe Salih ne adamsın ya... Ekstra sevap kazanmak için girdin değil mi bu işe! :D

1 normal güne hamburger başına 5 oruç tutulan gün sevabı :kop::kop::kop:
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
abimi ikna et gelelim:ehe bu arada hayırlı olsun yeni işin:)
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
fatihsagohiphop™;1035081' Alıntı:
abimi ikna et gelelim:ehe bu arada hayırlı olsun yeni işin:)
Kadir abi'ye biraz hizmet et akşam, gözüne gir, getirir o zmn :ehe

:ehe :ehe :ehe Salih ne adamsın ya... Ekstra sevap kazanmak için girdin değil mi bu işe! :D

1 normal güne hamburger başına 5 oruç tutulan gün sevabı :kop::kop::kop:
:ehe alemsn yha ama hakkaten sevaba sevap demicem :kop:

hakkattende sabır versn tamda gününü buldu:ehe
Sağolasn, amin :P:
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
saliihh hesaplar senden mi pekiii yoksa gelmem :|
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Yol, konaklama, yemek herşey benden :) :) :)
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
:alkis :alkis bakk seenn o zaman gelıyom bekle beni :b
 

jöly

Üye
yeni işin hayırlı olsun Salih...:oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Nerdeki mac bu arada? Ben sık gidiyorum sayılır, belki tesadüfen bile karşılaşırız :D
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
hemen kıskanma fatih cocuk nasıl karşılasın herkesin masrafını :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hayırlı uğurlu olsun salihim;)

Maaş ne kadar:D
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
hayırlı olsun Salih işinde başarılar :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ramazandan sonar gelirim yada iftardan sonra. gelirsem bittiğin gündür. karnım doysa gözüm doymaz.:ehe
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Salih en kötü işe başlamışsın kardeşim, biz Burakla sana anlatmıştık 10 gün civarı dayanabildik. Müdürlere dikkat et, asla boş durma, git yerleri sil, istasyonu sil ama asla boş gözükme. Yoksa depoya yollarlar.

Sabit bir işin yoktur orada. ;)
 

Solamente

Üye
hayırlı olsun kardeşim
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
yeni işin hayırlı olsun Salih...:oke:
teşekkür ederim :)

Nerdeki mac bu arada? Ben sık gidiyorum sayılır, belki tesadüfen bile karşılaşırız :D
Aksaray

hayırlı olsun Salih işinde başarılar :)
Teşekkr ederim..
fatihsagohiphop™;1035278' Alıntı:
Sen hariç evet herkese :ehe

Salih en kötü işe başlamışsın kardeşim, biz Burakla sana anlatmıştık 10 gün civarı dayanabildik. Müdürlere dikkat et, asla boş durma, git yerleri sil, istasyonu sil ama asla boş gözükme. Yoksa depoya yollarlar.

Sabit bir işin yoktur orada. ;)
Ben memnun kaldım ilk gün için, yorucu ama zevkli bi iş..

hayırlı olsun kardeşim
Teşekkür ederim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt