Pivot ile mi yaptın ? Öncelikle bu kadar sesiz ve konusuz animasyonlar ne ilgi çeker, ne de akıcı bir şekilde izlenilebilir.Eğer bu tarz dövüşlü bir şey yapıp gerçekten beğenilmesini istiyorsan daha çoook fazla çalışman gerekiyor.En önemlisi çalışman gereken program Pivot değil.Çok daha farklı ve çok daha başarılı programlar var.Pixel pixel ya da kare kare adamlar olsa bile yapacakların çöp adamdan iyi olacaktır diye düşünüyorum.Pivot iyidir hoştur fakat sadece vakit geçirim eğlenmek için.Güzel çalışmalar ortaya koymayı düşünüyorsan yavaş yavaş pivottan eli ayağı çek derim
Ayrıca bu animasyonları yaptığın hızda tutarsan ister istemez kötü gözükür.x2,x3, artık kaç kat hızlandırınca kıvama geliyorsa ayarlamalısın.Videonun geçişleri v.s çok yavaş ve ister istemez izleyicinin sinirini bozuyor bu durum.