Telefon Tavsiyesi Bütçem 320 Ne Telefon Önerirsiniz

Sponsorlu Bağlantılar

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
Bütçem 320 Ne Telefon Önerirsiniz
Arkadaşlar Bütçem 320 TL Ne gibi Telefon önerebilirsiniz Young kullandım ve beğenmedim samsungu ''samsung cihazlar lütfen söylemeyin PAHALI''

Arkadaşlar Şu Markalardan Önerirmisiniz ''HTC'' XPERİA'' ''LG'' ''GMB''
 
Son düzenleme:


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Vodafone smart mini al bence
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
Simdiden söyliyim Küçük Telefon bakmıyorum .... ÖRNek vadofone mini :)
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Yada iphone 3gs ama garanti li temiz bulmak çok zor
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
Evet onlarada baktım ama iphone benim tarzım değil android bisi bakıyorum..
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
O zaman 2011 xperia cihazlarina ve iPhone 3gs e bak
 
messevim

messevim

Üye
kardeşim hızlıal com da %60 indirim de olan huwai marka telefon var. şu an ki fiyatı 299 lira. 1.ghz işlemci. 4.0 ekran 2 yıl kvk garantisi. bir incele istersen
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
Ya kardesim model olarak yazarsan bakıcam ama bana iphone diyosun xperia diyosun olmuyorki : iphone istemiyorum
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim hızlıal com da %60 indirim de olan huwai marka telefon var. şu an ki fiyatı 299 lira. 1.ghz işlemci. 4.0 ekran 2 yıl kvk garantisi. bir incele istersen

Gördüm de huwaide benim için i değil
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
:oke: Bende düşünüyorum da benlikte degil
 
Emip

Emip

Üye


2 modelden başka iyi bulamazsın fiyatına aldanma 300 TL dir telefon hizlial.com sahtekarlık yapmış burda alsınlar diye ne zaman baksam 300 TL 5 aydır
 

blumeks

Üye
    Konu Sahibi


2 modelden başka iyi bulamazsın fiyatına aldanma 300 TL dir telefon hizlial.com sahtekarlık yapmış burda alsınlar diye ne zaman baksam 300 TL 5 aydır


Kardesim biliyomusun Huwaei sevmiyorum başlıkta dediğim gibi LG HTC Sony Telefonlara bakıyorum samsung desen samsung harbi pahalı ve onun aynısını biri yapıyor hemde daha ucuza yani ben napim bilemedim suan bana huwaide demeyin :D
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Htc explorer
 
Emip

Emip

Üye
Kardesim biliyomusun Huwaei sevmiyorum başlıkta dediğim gibi LG HTC Sony Telefonlara bakıyorum samsung desen samsung harbi pahalı ve onun aynısını biri yapıyor hemde daha ucuza yani ben napim bilemedim suan bana huwaide demeyin :D
Bütçeni biraz artırman lazım o zaman kardeşim :islik:10numara:
 
xmanyak

xmanyak

Üye


 
messevim

messevim

Üye


2 modelden başka iyi bulamazsın fiyatına aldanma 300 TL dir telefon hizlial.com sahtekarlık yapmış burda alsınlar diye ne zaman baksam 300 TL 5 aydır
ne sahtekarlığı arkadaşım başka siteler de aynı telefon en az 100 lira daha fazla.
 

Benzer Konular

XXXturi01
Cevap
13
Görüntüleme
739
Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2620825
    • Beğen
Cevap
1
Görüntüleme
452
MAERKEK
ibrahim 42
Cevap
0
Görüntüleme
394
ibrahim 42


Üst Alt