Nexus4 ün ekranı çok kötü .. - - - Eklendi - - - Nexus4 ün ekranı çok kötü .. ilk defa senden duyuyorum ekran ile ilgili tek sikayet çok parlak olması galiba diğer herkes ekranını çok beğeniyor