tofy
Üye
bence çok gereksiz bir konu son on dakika içerisinde yönetici bulunmaması bir sorun değil herkes insan ve hepimizin doğal ihtiyaçları var yemek yemek uyumak gibi görevlerimizin blincindeyiz herkes üzerine düşeni en iyi şekilde yapmaya çalışıyor
sitenin gidişatı gayetde iyi müdehaleler yerinde ve zamanında gidiyor şuanda yönetici sayımızda yeterli
berlin duvarı konusu çok yanlış hepimiz beraberiz aramızda bir ayrım yok burada herkes üye arkadaşlar herkes maxicepli
haberci abimizin tüm dediklerine katılarak artı görüşlerimi yazdım
sitenin gidişatı gayetde iyi müdehaleler yerinde ve zamanında gidiyor şuanda yönetici sayımızda yeterli
berlin duvarı konusu çok yanlış hepimiz beraberiz aramızda bir ayrım yok burada herkes üye arkadaşlar herkes maxicepli
haberci abimizin tüm dediklerine katılarak artı görüşlerimi yazdım
