Buraya Dikkat

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
swedeniz

swedeniz

Üye
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; May 9 2006, 03&#58;08 PM) [post=331262]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(swedeniz &#064; May 8 2006, 09&#58;53 PM) [post=330871]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; May 8 2006, 08&#58;35 PM) [post=330863]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence dikakt edilecek bir yer var oda sanırım bu kadar yanı en online olunan bir zamanda ne den yönetici yok eger bu sureklı boyleyse yonetıcı azlıgı bulunmakda demek ıstıyor herhalde bence biraz da haklı o satte yönetici olmamasi biraz eksiklik tabi 24 saat olamaz lar ama yöneti ci ise sitenin yogun saatlerinde bence sitede bulunmak hukumlulugu war
[/b][/quote]
kardeş yönetici olmak nekadar zor sen biliyormusun bu site kendiliğinden doğmadı onlarında sonuçta bir hayatı var insan hep sanal aleme takılırsa neolur bilionmu Fıtttırır
[/b][/quote]

yanlıs dusunuyorsun ama genede saygım var dusuncene ama mesela o saatlerde siteye bir şahış gelp kafasına göre yazılar yazıp cıksaydı ne olacaktı kim duzenliyecekti ya da silecekti herneyse gerekli işlemi uygulayacaktı alt moderatorler az bu ayrı bir konu aslında ama mod&#39;sayısı az bilmiyorum belki siz istemiyorsunuz ama gerekli oldugu kesinn
[/b][/quote]
kim mi düzeltecekti tabiki yöneticiler bir şekilde düzelirdi mesela geçen gün bir arkadaşımız imzasını büyük koymuştu rica ettim düzelte bilirmisin diye arkadaşımız geyet anlayışlı çıktı ondan önceki günde konu başka biyere açıldı yöneticelerin gözünden kaçmış olabilir ama ben rapor ettim haberci abimizin dediği gibi

"Önemli olan interaktif bir sitemizin olması ve gereğinin biz yöneticiler olmasa da gözümüzün nuru <span style="color:#FF0000">üyelerimizin</span> bizleri aratmamasıdır.Daha sonra zaten gereği yapılacaktır. Teşekkürler... "
 


gknky

gknky

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; May 8 2006, 09&#58;51 PM) [post=330869]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
D3N1Z

Yarın benim matematik sınavım varken ben şuanda burada sana cevap yazıyorsam bu bile benim için büyük fedakarlıktır.. Buna göre düşünelim..
[/b][/quote]

çok haklısın kardeşim . ... .
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
her an bir yönetici online olacak diye bi kural yok ki......
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
ya nası yönetici online olacak diye bi kural olmaz,ya biri çıkıp küfür etse abuk sabuk konular açsa kim silecek&#33;&#33;&#33;&#33;
 
Haberci

Haberci

Üye
Yukarıda da belirttim sitemiz interaktif bir site ve bizimde online olduğumuz bir zamanda edilebilecek bir küfrü önliyemeyiz ama sonrasında gereken yapılır.Bizim olmadığımız bir zamanda da küfür veya hakaret eden uygunsuz harekette bulunan gerektiği hakettiği cezayı alır ilk ve son olur onun için.Bizler mümkün mertebe online olmaya gayret ediyoruz arkadaşlar.Ve bu zamana kadar da çok ama çok önemli bir sorun olmadı tabii ki sizler sayesinde o insanlara gerektiği gibi davrandığınız için zaten bize iş düşmüyor Düştüğü zaman da onun için ilk ve son oluyor Dedik ya herkesin yazdığı kendisinin aynasıdır. Salih kardeşimiz de tabii ki iyi niyetinden böyle bir konu açmış.Kendisine de çok teşekkür ediyorum.Kolay gelsin.Saygılar...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Bu yaz ve yaza doğru yaklaştığımızın belirtisi heralde sınav ve ardından sıcaklar geliyor galiba bu doğal bi mesele
 
gknky

gknky

Üye
kardeş sen anlamadın yöneticiler 24 saat online olmak zorunda deil yaw
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(SalihPlus &#064; May 9 2006, 02&#58;59 PM) [post=331246]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ilk olarak şunu söyliyeyim beni moderatörlük peşinde koşuyor sananlar beni tanımayan kişilerdir bu tavırlarını beni tanımadıkları için olduğunu düşünüyorum.

ayrıca son 2 gündür yöneticilerimizin bi bölümü sitede olmuyor.son iki günde max. 2 yönetici online oluyodu.kimseyi suçlamakta istemiyorum ama bu resim sadece son günün vahimliğini ortaya koyuyor,evet bazı yöneticilerimiz yoğun olabilir ama bi kısmıda online olmak zorundadır bu siteye biz ne kadar sahip çıkabilirizki?

ben şahsen bu sitede 3. defa yanlış anlaşılıyorum bu tür olaylar beni çok yıprattı,şimdiye kadar ne yönetim moderatör talebinde bulundu nede ben böyle bi talepte bulundum.
[/b][/quote]

Yazılan mesajlardan anladığım kadarıyla kimse sana bu konuyu Yöneticilik istediğin için açtığını söylememiş ya da imâ etmemiş. Neden böyle düşündüğünü anlamadım ...

Hepsinin bir özel hayatı, iş hayatı var. Bu site onlar dışında 2. plânda kalır her zaman ve bana göre öyle olmalıdır da. Yöneticiler online olmadığı zaman sitede küfürlü mesajlar yazan üyeler olabilir, yöneticiler ermiş değil ki bunu farkedip siteye girecek değiller. Siz raporlayacaksınız mesajları, mesajı yazanı kaâle almayacaksınız daha sonra yönetim gereğini yapacak. Sen veya başka biri moderatör seçilirse sen de özel hayatını birinci plânda tutacaksın her zaman ve sen olmadığın zaman sitede biri küfürlü mesaj veya herhangi kötü içerikli bir mesaj yazarsa sen/siz buna karşı çıkıyordunuz bunlar olurken nerdeydiniz diye üyeler size önyargılı davranacak.

Sitede yönetici gereği yok bana göre. Böyle her şey yolunda. Yanlız Co. Mod&#39;lar gerekli bunu hepimiz biliyoruz.
 

yitik savaşçı

Üye
Bana biri forumda küfretse önce önce ekran görüntüsünü al&#305;r&#305;m. Sonra &#351;ahit arar&#305;m. Hepsi bu&#33; Zaten küfre sapandan yüz çevireceksin... Yönetime özel mesaj atar&#305;m; gerekeni biraz geç de olsa yaparlar. Olaya dahil olup ceza alman&#305;n da bir gere&#287;i yok zaten...

Sanal ortam da küfredip, kalp k&#305;ranlar bunun öbür taraf&#305; da var unutmas&#305;nlar...
 
gknky

gknky

Üye
bunlara hiç gerek yok kardeşim . ... .
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(SalihPlus &#064; May 10 2006, 11&#58;26 AM) [post=331635]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya nası yönetici online olacak diye bi kural olmaz,ya biri çıkıp küfür etse abuk sabuk konular açsa kim silecek&#33;&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]


Küfür etse birisi raporlayacaksın ve yöneticilerden birisinin on-line olmasını bekleyeceksin başka yolu yok bunun.&#33;


Ben burada maaş almıyorum para almıyorum hiçbir çıkarım yok kendimden fedakarlık yaparak zaman ayırıyorum ee o zaman az veya çok yapılana saygı duymak gerekir..
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
saygı duymadığımı söylemedim veya moderatörlük adına hiç bi çaba göstermiyorum.niyeyse hep yanlış anlaşılıyor,konunun başında ve ortasında söylemedimmi??
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Asıl yanlış anlayan sensin. Ben bu konuda kimsenin senin yönetici olmak istediğini vurguladığını görmedim, yoksa benim gözlerde mi bir sorun var?
 

yitik savaşçı

Üye
Mesaj #10&#39;da var ChavRash...
 
swedeniz

swedeniz

Üye
<div class='quotetop'>(yitik oyun &#064; May 11 2006, 01&#58;06 PM) [post=332443]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Mesaj #10&#39;da var ChavRash...
[/b][/quote]
evet ben vurguladım
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Benim bir göz doktoruna görükmem lazım..
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; May 11 2006, 02&#58;10 PM) [post=332446]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Benim bir göz doktoruna görükmem lazım..
[/b][/quote]
doğru
 

yitik savaşçı

Üye
Arkadaşlar siz onu, bunu bırakın da; benim liderliğimde şu yönetimi devirip tahta geçmeye ne dersiniz?
 
swedeniz

swedeniz

Üye
tamam o zaman denemekte fayda var
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(yitik oyun &#064; May 11 2006, 02&#58;16 PM) [post=332450]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Arkada&#351;lar siz onu, bunu b&#305;rak&#305;n da; benim liderli&#287;imde &#351;u yönetimi devirip tahta geçmeye ne dersiniz?
[/b][/quote]

Ben yok derim. Sana bir tavsiye; Yönetim ve yöneticilik hassas bir koldur. Pek &#351;akaya gelmez. &#39;Yönetim&#39; &#351;akas&#305;n&#305; b&#305;rak istersen..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt