swedeniz
Üye
<div class='quotetop'>(D3N1Z @ May 9 2006, 03:08 PM) [post=331262]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(swedeniz @ May 8 2006, 09:53 PM) [post=330871]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(D3N1Z @ May 8 2006, 08:35 PM) [post=330863]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence dikakt edilecek bir yer var oda sanırım bu kadar yanı en online olunan bir zamanda ne den yönetici yok eger bu sureklı boyleyse yonetıcı azlıgı bulunmakda demek ıstıyor herhalde bence biraz da haklı o satte yönetici olmamasi biraz eksiklik tabi 24 saat olamaz lar ama yöneti ci ise sitenin yogun saatlerinde bence sitede bulunmak hukumlulugu war
[/b][/quote]
kardeş yönetici olmak nekadar zor sen biliyormusun bu site kendiliğinden doğmadı onlarında sonuçta bir hayatı var insan hep sanal aleme takılırsa neolur bilionmu Fıtttırır
[/b][/quote]
yanlıs dusunuyorsun ama genede saygım var dusuncene ama mesela o saatlerde siteye bir şahış gelp kafasına göre yazılar yazıp cıksaydı ne olacaktı kim duzenliyecekti ya da silecekti herneyse gerekli işlemi uygulayacaktı alt moderatorler az bu ayrı bir konu aslında ama mod'sayısı az bilmiyorum belki siz istemiyorsunuz ama gerekli oldugu kesinn
[/b][/quote]
kim mi düzeltecekti tabiki yöneticiler bir şekilde düzelirdi mesela geçen gün bir arkadaşımız imzasını büyük koymuştu rica ettim düzelte bilirmisin diye arkadaşımız geyet anlayışlı çıktı ondan önceki günde konu başka biyere açıldı yöneticelerin gözünden kaçmış olabilir ama ben rapor ettim haberci abimizin dediği gibi
"Önemli olan interaktif bir sitemizin olması ve gereğinin biz yöneticiler olmasa da gözümüzün nuru <span style="color:#FF0000">üyelerimizin</span> bizleri aratmamasıdır.Daha sonra zaten gereği yapılacaktır. Teşekkürler... "
<div class='quotetop'>(swedeniz @ May 8 2006, 09:53 PM) [post=330871]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(D3N1Z @ May 8 2006, 08:35 PM) [post=330863]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence dikakt edilecek bir yer var oda sanırım bu kadar yanı en online olunan bir zamanda ne den yönetici yok eger bu sureklı boyleyse yonetıcı azlıgı bulunmakda demek ıstıyor herhalde bence biraz da haklı o satte yönetici olmamasi biraz eksiklik tabi 24 saat olamaz lar ama yöneti ci ise sitenin yogun saatlerinde bence sitede bulunmak hukumlulugu war
[/b][/quote]
kardeş yönetici olmak nekadar zor sen biliyormusun bu site kendiliğinden doğmadı onlarında sonuçta bir hayatı var insan hep sanal aleme takılırsa neolur bilionmu Fıtttırır
[/b][/quote]
yanlıs dusunuyorsun ama genede saygım var dusuncene ama mesela o saatlerde siteye bir şahış gelp kafasına göre yazılar yazıp cıksaydı ne olacaktı kim duzenliyecekti ya da silecekti herneyse gerekli işlemi uygulayacaktı alt moderatorler az bu ayrı bir konu aslında ama mod'sayısı az bilmiyorum belki siz istemiyorsunuz ama gerekli oldugu kesinn
[/b][/quote]
kim mi düzeltecekti tabiki yöneticiler bir şekilde düzelirdi mesela geçen gün bir arkadaşımız imzasını büyük koymuştu rica ettim düzelte bilirmisin diye arkadaşımız geyet anlayışlı çıktı ondan önceki günde konu başka biyere açıldı yöneticelerin gözünden kaçmış olabilir ama ben rapor ettim haberci abimizin dediği gibi
"Önemli olan interaktif bir sitemizin olması ve gereğinin biz yöneticiler olmasa da gözümüzün nuru <span style="color:#FF0000">üyelerimizin</span> bizleri aratmamasıdır.Daha sonra zaten gereği yapılacaktır. Teşekkürler... "
