ilk olarak şunu söyliyeyim beni moderatörlük peşinde koşuyor sananlar beni tanımayan kişilerdir bu tavırlarını beni tanımadıkları için olduğunu düşünüyorum.
ayrıca son 2 gündür yöneticilerimizin bi bölümü sitede olmuyor.son iki günde max. 2 yönetici online oluyodu.kimseyi suçlamakta istemiyorum ama bu resim sadece son günün vahimliğini ortaya koyuyor,evet bazı yöneticilerimiz yoğun olabilir ama bi kısmıda online olmak zorundadır bu siteye biz ne kadar sahip çıkabilirizki?
ben şahsen bu sitede 3. defa yanlış anlaşılıyorum bu tür olaylar beni çok yıprattı,şimdiye kadar ne yönetim moderatör talebinde bulundu nede ben böyle bi talepte bulundum.