Buraya Dikkat

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Buraya Dikkat
 


yitik savaşçı

Üye
Saat 18:30'da hiç bir yönetici çevrim içi değilse ne olmuş?!
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bunun neresine dikkat edeceğiz onu anlamadım?
 

jöly

Üye
bu ne ? ben anlamadım
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
her yönetici 24 saat online olamaz ki sanırım yönetici azlığından şikeyet ediyor salihyet?
 

jöly

Üye
biliyorsunuz ki yöneticilerin de maxinin dışında bir hayatı var 24 saat aktif olmalarını bekleyemezsiniz
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Salihyet dikkat etmemiz gereken yeri söyleyince yorum yaparsak daha iyi olur; yoksa böyle önyargılı davranmış oluyoruz.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Açıkçası bişey anlamadım.. Yönetici on-line olmasıyla ilgili orada bişey..
 
Haberci

Haberci

Üye
saat 18.30 da hiçbir yönetici online değil diye bir not düşmüş ama biz yöneticiler zaman zaman olmayabiliyoruz bu da malum herkesin işi gücü olduğu içindir.Yani yöneticileri 50 kişi de yapsan zaman zaman yöneticilerin online olmadığı zamanları görmek mümkündür.Önemli olan interaktif bir sitemizin olması ve gereğinin biz yöneticiler olmasa da gözümüzün nuru üyelerimizin bizleri aratmamasıdır.Daha sonra zaten gereği yapılacaktır. Teşekkürler...
 
swedeniz

swedeniz

Üye
salih kardeşimiz hiç yönetici yok beni yönetici yapsanız ben hep online olurum demek istiyor
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Pek dikkat edilecek bir durun sezemedim
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
bence dikakt edilecek bir yer var oda sanırım bu kadar yanı en online olunan bir zamanda ne den yönetici yok eger bu sureklı boyleyse yonetıcı azlıgı bulunmakda demek ıstıyor herhalde bence biraz da haklı o satte yönetici olmamasi biraz eksiklik tabi 24 saat olamaz lar ama yöneti ci ise sitenin yogun saatlerinde bence sitede bulunmak hukumlulugu war
 
BOSCH

BOSCH

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
D3N1Z

Yarın benim matematik sınavım varken ben şuanda burada sana cevap yazıyorsam bu bile benim için büyük fedakarlıktır.. Buna göre düşünelim..
 
swedeniz

swedeniz

Üye
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; May 8 2006, 08&#58;35 PM) [post=330863]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence dikakt edilecek bir yer var oda sanırım bu kadar yanı en online olunan bir zamanda ne den yönetici yok eger bu sureklı boyleyse yonetıcı azlıgı bulunmakda demek ıstıyor herhalde bence biraz da haklı o satte yönetici olmamasi biraz eksiklik tabi 24 saat olamaz lar ama yöneti ci ise sitenin yogun saatlerinde bence sitede bulunmak hukumlulugu war
[/b][/quote]
kardeş yönetici olmak nekadar zor sen biliyormusun bu site kendiliğinden doğmadı onlarında sonuçta bir hayatı var insan hep sanal aleme takılırsa neolur bilionmu Fıtttırır
 

yitik savaşçı

Üye
Belki de salihyet beni moderatörlük için önerecekti... Oxford&#39;dan teklif geldi de okumadık mı?

van_hoijdonk yarın matematik sınavın varsa ve sen burda konu filan taşımaya devam ediyosan; çok affedersin dayaklıksın...
 
Ozan

Ozan

Admin
Anormal bir durum yok resimde
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
ilk olarak şunu söyliyeyim beni moderatörlük peşinde koşuyor sananlar beni tanımayan kişilerdir bu tavırlarını beni tanımadıkları için olduğunu düşünüyorum.

ayrıca son 2 gündür yöneticilerimizin bi bölümü sitede olmuyor.son iki günde max. 2 yönetici online oluyodu.kimseyi suçlamakta istemiyorum ama bu resim sadece son günün vahimliğini ortaya koyuyor,evet bazı yöneticilerimiz yoğun olabilir ama bi kısmıda online olmak zorundadır bu siteye biz ne kadar sahip çıkabilirizki?

ben şahsen bu sitede 3. defa yanlış anlaşılıyorum bu tür olaylar beni çok yıprattı,şimdiye kadar ne yönetim moderatör talebinde bulundu nede ben böyle bi talepte bulundum.
 

jöly

Üye
bence herşey gayet yolunda gidiyor girdikleri zaman her konuya müdahele ediyorlar zaten

için rahat olsun onlar işini biliyorlar
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
<div class='quotetop'>(swedeniz &#064; May 8 2006, 09&#58;53 PM) [post=330871]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; May 8 2006, 08&#58;35 PM) [post=330863]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence dikakt edilecek bir yer var oda sanırım bu kadar yanı en online olunan bir zamanda ne den yönetici yok eger bu sureklı boyleyse yonetıcı azlıgı bulunmakda demek ıstıyor herhalde bence biraz da haklı o satte yönetici olmamasi biraz eksiklik tabi 24 saat olamaz lar ama yöneti ci ise sitenin yogun saatlerinde bence sitede bulunmak hukumlulugu war
[/b][/quote]
kardeş yönetici olmak nekadar zor sen biliyormusun bu site kendiliğinden doğmadı onlarında sonuçta bir hayatı var insan hep sanal aleme takılırsa neolur bilionmu Fıtttırır
[/b][/quote]

yanlıs dusunuyorsun ama genede saygım var dusuncene ama mesela o saatlerde siteye bir şahış gelp kafasına göre yazılar yazıp cıksaydı ne olacaktı kim duzenliyecekti ya da silecekti herneyse gerekli işlemi uygulayacaktı alt moderatorler az bu ayrı bir konu aslında ama mod&#39;sayısı az bilmiyorum belki siz istemiyorsunuz ama gerekli oldugu kesinn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt