Burak Şerbetçi Yarbay Oldu :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
s@hr@

s@hr@

Üye
    Konu Sahibi
Burak Şerbetçi Yarbay Oldu :)
Tebrikler Burak :)

Sonunda Yarbay Oldun :aha:

 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie, Revengeful, Burak ve 1 kişi daha


Burak

Üye
oley oley saol abla.birisinin beni hatırlayacıgını biliyordum :d:
 

Burak

Üye
saol mert :kop:
 

Perfect!

Üye
rütbe altı yazı albayda gelmiyomu :hmmm
neyse tebrikler ben açıcaktım tam
 
abdurrahmanz

abdurrahmanz

Üye
İsteyince Oluyormuş :)
Hayırlı Olsun ARkadaşım
 

Burak

Üye
evet albayda oluyormuş.:hmmm

saol halil düşünmen yeter :ehe

teşekkürler abdurrahman
 
s@hr@

s@hr@

Üye
    Konu Sahibi
Albayda mı yazılıyordu :(
Neyse Burak albayda olur inşaallah :)
 
levasinay

levasinay

Üye
tebrikler ben de acicaktim ama telde oldugum icin gec kaldim :ehe
 
futbol123

futbol123

Üye
tebrikler.
 
Εthnic

Εthnic

Üye
tebrikler...
 
Mert

Mert

Üye
Tebrikler. Nice rütbelere
 

Burak

Üye
teşekkür ederim
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
tebrıkler:oke:
 
s@hr@

s@hr@

Üye
    Konu Sahibi
Düşünceli ablam yaaaa :sarıl:


Hata yapan ablan :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt