
Tebrikler Burak
Sonunda Yarbay Oldun
Rütbe altı yazını yazdır unutma

inşaallah ablatebrikler ben de acicaktim ama telde oldugum icin gec kaldim![]()
tebrikler.
Εthnic;2806063' Alıntı:tebrikler...

rütbe altı yazı albayda gelmiyomu
neyse tebrikler ben açıcaktım tam


Pardon ben yarbayda yazılıyor sandım
Ben son 7 mesajdır bekliyordum![]()


Düşünceli ablam yaaaaPardon ben yarbayda yazılıyor sandım
Ben son 7 mesajdır bekliyordum![]()

