Buradan Çıkıyorum (Çok Sevinçiliyim!)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Buradan Çıkıyorum (Çok Sevinçiliyim!)
Buradaki konuda bahsettiğim evden çıkıyorum! Çok sevinçliyim. İşte şuan bulunduğum evin ve yeni geçeceğim evin özellikleri:

Şuan içinde bulunduğumuz harabe ev (350 tl kira);

- 2 oda
- 1 salon
- 1 banyo ve 1 tuvalet
- hiç güneş almıyor
- bodrum katı
- dolapları eski mutfak
- eski bir bina
- rutubetli ve soğuk, kalorifer yansa bile ısınmayan ev
- Devlet hastanesinden yürüyerek 1 saat mesafesinde + üniversiteden 40 dk yürüme mesafesinde
- 260 TL yakıt taksiti, son taksit 280 TL toplam 2100 TL. 8 ay taksit. 3 ton kömür.

Yeni geçeceğimiz ev (350 tl kira):

+ 3 oda
+ 1 salon
+ 2 banyo ve 2 tuvalet
+ tamamen güneş alıyor
+ 6 katlı lüks binanın en üst katı
+ dolapları yepyeni mutfak
+ 5 ay önce yapılmış bir bina
+ rutubetsiz ve sıcacık ev
+ Devlet hastanesinin hemen arkasında (stajlarım için mükemmel) + üniversiteye yürüyerek 20 dk.lık mesafede
+ 80-140 TL yakıt taksiti. Toplam 1400 TL max. 6-8 ay taksit, 2 ton kömür.

Bugün akşam 19:30-20:00 civarlarında taşınacağız. İnternet ve maxicepten kopmamaya çalışacağım. Vodafone'un imdadıma yetişmesi iyi oldu. 5 Nisan'a kadar ücretsiz hediye internet sağladı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba, -efşan ve Revengeful


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Furkancım , 5 aylık yeni yapı bir ev için 350 tl kira istenmesi gerçekten çok iyi ve ucuz ...:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Hayırlı olsun kardeş
Kurtulduğuna sevindim inşallah yeni yerinde rahat edersin
 
SHS

SHS

Üye
hayırlı olsun:)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Fiyatı iyiymiş.şanslısın güzel ev bulmuşsun :)
Hayırlı olsun :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hayırlı olsun güle güle otur
 

enkazcı

Üye
hayırlı olsun kardeşim birde tekmi kalıyosunuz yoksa ortakmı tutuyorsunuz
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Hayırlu olsun :D
 
Mert045

Mert045

Üye
Sonunda kurtuldun ordan abi hayırlı olsun .
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Hayırlı olsun furkan abi ev iyimiş
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Adres ver adaş :D
 

Hasan

Üye
Hayırlı olsun:D
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Yer aç yanına taşınıyorum :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
hayırlı olsun :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
allah daha iyilerine sahip olmayı nasip etsin
 
-efşan

-efşan

Üye
Hayırlı olsun Furkan..
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Öncelikle herkese teşekkür ediyorum.

Eve taşındık. Ama nasıl yorulduk, anlatamam. 6. kata kadar kanepeyi, bazayı, buzdolabını asansöz servis dışı olduğu için elle taşıdık. Tabiri caizse eşek gibi çalıştık. Ama bu sefer ki ev diğerine kıyasla mükemmel! Tüm odaları güneş alıyor hepside geniş. Evi iyice yerleştirdikten sonra keyfine varacağız :)

hayırlı olsun kardeşim birde tekmi kalıyosunuz yoksa ortakmı tutuyorsunuz

3 kişi kalıyoruz. Ben, kardeşim ve teyze oğlu (kuzen).


Hastanenin arkasında Akademi Erkek Öğrenci Yurdunun arkasında anayolun hemen karşı tarafında 2 tan 6 katlı sarı renkli binalardan, yola yakın olanının en üst katında kalıyorum.

allah daha iyilerine sahip olmayı nasip etsin

Bundan daha iyisi can sağlığı. Bugüne kadar dayımın, teyzemin, amcamın tüm evlerinden kat kat güzel.

----------Eklendi @ 12:16:54 ---------- Yazıldı @ 12:15:43 ----------

Eve ait resimleride yakında koyarım buraya. Kirli haliyle resimlerini çekmem istemem :)
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
hayırlı olsun özelliklere bakılırsa dönüm noktası gibi :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
geçmiş olsun kardeşim elimizde olsa da yardıma gelseydik
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
vay :D Çok güzel bir ev bulmuşsun :) hayırlı olsun kardeşim güle güle otur :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt