nurettin_123
Üye
Burada konusu olan herkes okusun!! Lütfen!!
Selam millet gereksiz gibi bi konu ama bence çok gerekli... Ben burdan bi forum sitesine s40 temalarımı kopyalayıp öyle konu açtım ve daha da açmayı düşünüyorum.. Eğer bi mahzuru yoksa Buradaki Uygulama Oyun Tema vs vs konuları başka forum da yayınlayacağım.. MaxiCep yönetimi buna ne dersiniz! Ha bu arada açtığım konularda Reklamınızı da yapıorum onu da bilin.. Sİzce bi mahzur varsa açtığım her konuyu silecem cevaplarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum saygılarımla....
______________________________________________________________________Hasan_
______________________________________________________________________Hasan_

