bir erzurumlu olarak bunlar neçiiiiiii
diyirem celin mizim oraların cörün
gardeşler.............
harıka resımler zaten haberlerını butun içtenlıgımle takdır eden bırıyım olayada erzurumlu oldugumdan renk katayım dedım selametle............
...........................................serkan