Bundan kurtulamıyorum bir yardım lütfen :( twitter açamıyorum!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emelpadar

Üye
    Konu Sahibi
Bundan kurtulamıyorum bir yardım lütfen :( twitter açamıyorum!
SÜREKLİ BU YAZIYI GÖRÜYORUM:

Hata 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): Bilinmeyen hata.

KARDEŞİM TWİTTER SİTESİ İÇİN BİR ENGEL KOYMUŞ VE ARTIK GİRDİĞİM ANDA WEBSAYFASINA ULAŞILAMIYOR.BUNU NASIL DÜZELTEBİLİRİM? :hmmm :bilmm

YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM :ağlarım:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt