emelpadar
Üye
Bundan kurtulamıyorum bir yardım lütfen :( twitter açamıyorum!
SÜREKLİ BU YAZIYI GÖRÜYORUM:
Hata 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): Bilinmeyen hata.
KARDEŞİM TWİTTER SİTESİ İÇİN BİR ENGEL KOYMUŞ VE ARTIK GİRDİĞİM ANDA WEBSAYFASINA ULAŞILAMIYOR.BUNU NASIL DÜZELTEBİLİRİM?
YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
Hata 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): Bilinmeyen hata.
KARDEŞİM TWİTTER SİTESİ İÇİN BİR ENGEL KOYMUŞ VE ARTIK GİRDİĞİM ANDA WEBSAYFASINA ULAŞILAMIYOR.BUNU NASIL DÜZELTEBİLİRİM?
YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

