Buluşmalarda Hesap Karmaşası...

Sponsorlu Bağlantılar

vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
aynen öööleee
 


Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
bi kaç kee hesap ödettim bazen para olmadığı oldu ama oturmadn önce dediydim bende para yok diye öyle zamalarda yani yoksa normalde ben öderim
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
:D en doğrusu.bravo valla..
 
greenmile

greenmile

Üye
ne olursa olsun hesabı öderim gerekirse donumu satarım sorun değil:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati
fireman87

fireman87

Üye
Öyle bi anı :D acizlik bana göre bişey değil :islik
 
greenmile

greenmile

Üye
o işin espirisi paran yoksa zaten gitmessin herkesin bir yapısı var
 
fireman87

fireman87

Üye
Yahu tabi, muhakkak öyle..
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye
dale don dale
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Elbette ben öderim. Kiz öderse tır çarpmış gibi hissederim kendimi
 


Üst Alt