Buluşmalarda Hesap Karmaşası...

Sponsorlu Bağlantılar

Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Sende olur onda olmaz sen ödersin.Onda olur sende olmaz o öder.Yada biraz o biraz sen ödersin.Hayatını paylaştığın kişiyle maddiyat lafı yapılmamalı.Hayat müşterek aşk karşılıklı.Şükür beni düşenen sefgilim var yemek yiyelim diyorum sana masraf olmasın diyor tutuyor kolumdan eve götürüyor yediriyor içiriyor.Herkese nasip olsun inşallah..

haklısın bunu kullananlarda var ama
herkesı nıyetıne göre dengine düşürsün Rabbim ne dym
 


Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
artık hesap ödetiyorum :cool:
 
  • Beğen
Tepkiler: Xilence
Dafny

Dafny

Üye
Alman usülü yapılmalı bence :D
O izin vermez ama ben çıkartıp veririm
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
Valla ben hayatta tek bi kişinin hesap ödeyeceği bi masada oturmadım oturmam da.Herkez ne yediyse onu öder.Beni tanıyanda bunu bildiği için teklif dahi etmezler saolsunlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: Dafny
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
hayat bu
kımın karsısına kım cıkar hıc bellı olmaz
büyük konusmamak gerek bunu bılır söylerım
 
fireman87

fireman87

Üye
bir Türk bayan'a Hesap ödetmez...

Komik gerçekten, tamam bende kız arkadasıma ödetmem ne eksiği varsa ben karşlarım ama bu sözün komik olmuş gerçekten..
Böyle bi zihniyet yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dafny
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye


Komik gerçekten, tamam bende kız arkadasıma ödetmem ne eksiği varsa ben karşlarım ama bu sözün komik olmuş gerçekten..
Böyle bi zihniyet yok.
malesef etraf bu tür zihniyetteki insanlarla dolu canım.senin gibilerin olması anormal olan :D
 
Necmati

Necmati

Üye


Komik gerçekten, tamam bende kız arkadasıma ödetmem ne eksiği varsa ben karşlarım ama bu sözün komik olmuş gerçekten..
Böyle bi zihniyet yok.
çok mu zihniyet gördünde bana zihniyetsiz diyon doğru düzgün konuş
 
fireman87

fireman87

Üye

çok mu zihniyet gördünde bana zihniyetsiz diyon doğru düzgün konuş

Ben sana zihniyetsiz demiyorum canım kardeşim, yanlış yoldasın onu belirtiyorum.. Sen bu şekilde düşünüyorsan ben sana güler geçerim..
 
Necmati

Necmati

Üye


Ben sana zihniyetsiz demiyorum canım kardeşim, yanlış yoldasın onu belirtiyorum.. Sen bu şekilde düşünüyorsan ben sana güler geçerim..
Herkesin Düşüncesi Özgürlüğü ayrı sen buna ne gülebilirsin nede cevap verebilirsin kendi işine devam et ...
 

pelın_

:) buluşmada hesaplar necmatıdenmışş:)
şaka bı yana bu kiminle nereye gıttıgıne baglı defalarca konustuk bunları kışıden kısıye gore degısıyo
 
fireman87

fireman87

Üye

Herkesin Düşüncesi Özgürlüğü ayrı sen buna ne gülebilirsin nede cevap verebilirsin kendi işine devam et ...

Seninde dediğin gibi ; kendi işime devam ediyorum ve gülüyorum.. Türk olmak bu değil ;)

Buda ;


 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
Necmati

Necmati

Üye
ah ah sanki o videoyu izlicem neyse boşver Dua et sözüm var daha konuşurdumda bana yakışmaz...


:bye2:
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
fireman87

fireman87

Üye
Üsttede gördüğümüz gibi birkac taraftar grubu bizi dünyaya nasıl rezil ettiklerini görüyoruz.
Biriside bayrağı beline bağlamış, bayrak yasası denilen birşey var bunu bilmiyormu o adam acaba cok merak ediyorum..
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
ah ah sanki o videoyu izlicem neyse boşver Dua et sözüm var daha konuşurdumda bana yakışmaz...


:bye2:
piişt sus bakiim sen benimle ilgilen..kumpirim nerde ama?hala gelmedi.madem ödiyceksin yanına fantaaa vee künefe istiyorum bi zahmet..
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

ahanda yandı kız az ye barı :)
 


Üst Alt