bulduğum para konusunda yardım istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
bulduğum para konusunda yardım istiyorum
arkadaşlar işe giderken yolda para buldum. Bu paranın sahibini bulmak amacıyla yardım istiyorum. Bulduğum paranın seri numarasıyla hangi bankadan kim çekmiş öğrenmem mümkünmü. Herhangi bir banka bana yardımcı olurmu. Yada aranızda bankacı olupta bana yardım edecek birileri varmı. Paranın sahibini bulmaya yardımcı olanda hayra ortak olur unutmayın. Parayı düşürenin belki benden de çok ihtiyacı vardır. Kendinizi parasını düşürenin yerine koyun, nasıl ùzülmüştür. Ciddi anlamda yardımlarınızı bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ve Tuba.Erva


Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
biraz zor ama kaybeden kişi kaybettiği para miktarını daha önceden karakola veya ilgili yerlere başvurması lazım
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
para bulduysan seri nosu felen filan uğraşana kadar karakola gitsene :)
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
bulduğum mebla çok büyük bir para değil asgari ucretle çalışan birinin 1-2 günlük ücreti kadar. Bunun için karakola gidermi bilmem. Ama atm cihazlarına paraları koyarken seri numaralarını kaydedip öyle koyuyorlar diye düşünüyorum

--------------- Ekleme ---------------

bu konuda gayet ciddiyim kardeş karakola vermeyi bende biliyorum lakin gerçek sahibine vermek daha eftal değilmidir
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bencede karakola gıt teslım et
evet ihtiyacı varsa buyuğü küçüğü olmaz paranın
ama yapacagn yardımda sımdılık bukdr gibi
 

Burak

Üye
istersen bir müddet ara sahibini.
baktınki bulamadın,ihtiyacı olan birisine ver.
 
greenmile

greenmile

Üye
karakola teslim etme cebe atarlar sahibinin bulunması zor sorsan 1000 tane sahip çıkar onun için bağış yap mehmetçik vakfı,kızılay vs.
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
önerileriniz için teşekkürler ancak polise teslim etmek aklımdaki son plan. Aslında aramızda bankacı olsaydı paranın seri nosuyla hangi bankadan çekildiği bir ihtimal belli olabilirdi sanırım.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
arkadaşlar işe giderken yolda para buldum. Bu paranın sahibini bulmak amacıyla yardım istiyorum. Bulduğum paranın seri numarasıyla hangi bankadan kim çekmiş öğrenmem mümkünmü. Herhangi bir banka bana yardımcı olurmu. Yada aranızda bankacı olupta bana yardım edecek birileri varmı. Paranın sahibini bulmaya yardımcı olanda hayra ortak olur unutmayın. Parayı düşürenin belki benden de çok ihtiyacı vardır. Kendinizi parasını düşürenin yerine koyun, nasıl ùzülmüştür. Ciddi anlamda yardımlarınızı bekliyorum


Para sana ait değilse hiç dokunmaman gerekirdi diye düşünüyorum ...

Yol çünkü, birçok insan gelip geçiyor, adam düşürdüğü yoldan bir daha geçip belki düşürdüğü yerde bulabilirdi .
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
dediğin ihtimal düşük de olsa doğruluk payı var. Biranlık refleks işte. Parayı bulduğum yere ilan asmayı düşünüyorum. Altına Mail adresimi not düşerim. Belki parasını düşüren görürse benimle iletişime geçer. Birde parayı yerden alırken yanımda biri daha yürüyordu ve sanırım gördü. Simasını hatırlamam çünki yan profildeydi. ilan astığımda bu adamın para benim deme ihtimalide var tabi.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Para buldum diye ilan verirsen bütün Türk Halkı iletişime geçer senle :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
önerileriniz için teşekkürler ancak polise teslim etmek aklımdaki son plan. Aslında aramızda bankacı olsaydı paranın seri nosuyla hangi bankadan çekildiği bir ihtimal belli olabilirdi sanırım.


seri nosunu bulsan ne yapacaksın adamın çektiği bankaya mı bağışlayacaksın arkadaşım ayrıca o bankadan önce kim bilir nerelerde dolaştı o para miktar olarak ne kadar peki?
 
exorcist

exorcist

Üye
haram olduğunu düşünüyosan git iddaa oyna milli piyango al

--------------- Ekleme ---------------

çıkmaz demeyin şansınızı deneyin milli piyango :kop:
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bankadan para çeken belli olur. Kaç kişinin eline geçmiş bilemem ama mebla asgari ucretin 1-2 günlük bedeli. Hadislerde araştırdım bulan kişi ilan etmesi gerekiyor ve 1 yıl bekletmesi lazım geliyor. 1 yıl geçince eğer parayı baskasına verirsen ve daha sonra paranın gerçek sahibi gelipte isterse karşılamak gerekiyor.
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
paranın üstünde atarük resmi var demi!! benim olabilir bende aynı öle bi para kaybettim
 
greenmile

greenmile

Üye
kardeş bankadan para çeken belli olur. Kaç kişinin eline geçmiş bilemem ama mebla asgari ucretin 1-2 günlük bedeli. Hadislerde araştırdım bulan kişi ilan etmesi gerekiyor ve 1 yıl bekletmesi lazım geliyor. 1 yıl geçince eğer parayı baskasına verirsen ve daha sonra paranın gerçek sahibi gelipte isterse karşılamak gerekiyor.


arkadaşım o paranın sahibini bulamassın paranın sahibi seni nereden bulacak ki ben olsam şahsen parayı yerdim ama madem senin için rahat etmiyor.parayı ver bağış yap yada cep telefonuna tl yükle mesajla pek çok kuruma bağış yap yada hepsini unut harca parayı sahibi yok onun bu saatten sonra
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
ozaman yaklaşı olarak kaybettiğin yeri, paranın tam miktarını, eskimi yenimi olduğu, hangi saat aralığında farkettiğin, kaç adet olduğu yani bütünmü yoksa değilmi v.s bil para senindir. :) haa bu arada paranın seri numarasınıda söyle dermişim :)))
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
tmm senin olsun inan şu an cepimdeki paranın bile seri nosunu bilmiyom şaka yapmıştım bide:D
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
bulduğum yere ilan asarsam bir ihtimal olur belki
 
greenmile

greenmile

Üye
gözlerimi yaşarttın resmen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt