anılbaran
Üye
kullanıcı adları oraya açmıştım zaten allahın hikmeti buraya postalamışlar
- - - Eklendi - - -
ankara için bilgi vereyim 2. el n8 için söylenen fiyat s3 için çekilen fiyata göre değişiyor. s3 için 1600 1700 diyorlar 1800 diyen elinizdeki cihaza daha çok para veriyorama hep aynı şey oldu üstüne 1300 lira istediler bilen bilir necatibey de...
para var huzur var peeh
geçmiş olsun
apple fanboy'u olsaydınız tartışabilirdik ama nokia fanlarını artık kimse takmıyo
2 gun sonra acacagim su an yanimda pc yok malesef...
Zaten konu açman için değil incelemen için yönlendirmiştim.Bu tarz konuların yeri burası
iphone 4s ne yawww telefonmu be o bi kere o 3,5 luk mini ekranından kaybetiyor herşeyi niyemi ekran kücük video klip film kamera vide cekimi sarmıyor telefonda arkadaşşş tartışması bile yapılamaz s3 ile benim wave 3 bile ondan daha süper bi işletim sistemi cok daha iyi arkadaşımda var ama benim wave 3 takmış kafayı
Yazdıklarını gözün görmüyor sanırım. 4S'in açamadığı-kastığı ve S3'te sorunsuz oynayabileceğin oyun yada uygulama söyle? Ayrıca bada iostan iyi demişsin çok komiksinSırf ekran boyutu seni tatmin etmiyor diye sallama bu kadar
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?